چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹
دستورالعمل‌هایی برای کسانی که در شرایط بحرانی به سر می‌برند

دانستن برخی علت‌ و معلول‌ها در سیر زندگی می‌تواند یکی از راه‌های اصلی شناخت زندگی باشد پرستون ویلیامز در کتاب «دلیل بی دلیل خداوند» به برخی چراهای زندگی پاسخ می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از پابلیشر ویکلی«دلیل بی دلیل خداوند» نوشته پرستون ویلیامز نویسنده آمریکایی یکی از کتاب‌هایی است که این سایت خبری -تحلیلی در انتخاب‌های خود برای مطالعه به مخاطبان پیشنهاد کرده است.
 
کتابی که به مفاهیمی درباره خداوند و سیر زندگی می‌پردازد. وجود برخی علت و معلول‌ها در زندگی گاهی ذهن انسان را بیش از حد به خود جذب می‌کنند. در دوره‌ای دانشمندان حدس و گمان‌های ظریفی طی یک پژوهش برای فهم استدلال خداوند از طریق وجود سختی‌ها و مشقات زندگی داشتند. این کتاب با موفقیت مجموع تجربیات گوناگون زندگی را با هدف شناخت اراده خداوند جمع‌آوری کرده است. در نتیجه دستورالعمل‌هایی را برای کسانی ارائه می‌دهند که در شرایط بحرانی به سر می‌برند.

 
دکتر لوئیز مورلی از دانشگاه کایزر درباره این کتاب می‌نویسد: اگر شما در جستجوی برخی راه‌ها برای چرای زندگی خود هستید؛ پیشنهاد می‌کنم یک فنجان چای و یک صندلی راحتی پیدا کنید. گوشی خود را خاموش کنید و کتاب جدید دکتر ویلیلمز با عنوان «دلیل بی دلیل خداوند» بخوانید. شما مفاهیم عقلانی پیدا خواهید کرد که ذهن پرسش کننده شما را شفاف و راحت می‌کند. دکتر ویلیامز زندگی را به ارمغان می‌آورد.  شما خودتان را پیدا خواهید کرد و جریان اصلی زندگی در صفحات این کتاب نشان‌داده داده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها