شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
عذرخواهی استفن کینگ از مردم در پی «کارما» خواندن حادثه قطار

استفن کینگ، نویسنده مطرح ژانر وحشت از مردم برای حرف نسنجیده‌اش درباره حادثه قطاری که جمهوری‌خواهان را از واشنگتن به ویرجینیا می‌برد عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از ایندیپندنت - استفن کینگ، نویسنده آمریکایی آثار پرفروش ژانر وحشت، از اینکه تصادف قطار جمهوری‌خواهان را «کارما» خوانده بود از مردم عذرخواهی کرد.
 
روز چهارشنبه (11 بهمن‌ماه) حادثه‌ای بین قطار حامل جمهوری‌خواهان کنگره و کامیونی حاوی زباله، که در حال عبور از ریل قطار بود، رخ داد . یک نفر در این حادثه کشته شد. حداقل 12 نفر از اعضای جمهوری‌خواه کنگره از جمله پل رایان، سخنگوی جمهوری‌خواهان در این قطار بودند.
 
 کینگ در حساب شخصی‌اش در توئیتر این اتفاق را «کارما» دانسته بود؛ کارما یا زیست‌کار به معنای عملکرد فرد در زندگی است. بدین معنا که اگر اتفاقی برای کسی رخ می‌دهد در نتیجه عملش در بخش‌های دیگر زندگی است.
 
البته فرد کشته‌شده از اعضای جمهوری‌خواهان نبود و در کامیون نشسته بود. راننده کامیون نیز به شدت آسیب دیده است اما هیچ‌کدام از جمهوری‌خواهان یا خانواده‌هایشان در این حادثه آسیب ندیدند. شاید همین موضوع سبب شد کینگ از حرفی که زده بود عذرخواهی کند و آن را «نسنجیده» بخواند.
 
کینگ یکی از منتقدین دونالد ترامپ است و پس از مرگ یکی از افراد حاضر در کامیون در توئیترش نوشت: «اگر با حرفم کسی را ناراحت کردم، عذرخواهی می‌کنم. البته خاطرنشان کنم خیلی سریع به جمهوری‌خواهان و خانواده‌هایشان امداد رسید!»
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها