شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
کارشناس سی‌ان‌ان کتابی درباره دخالت روسیه در انتخابات آمریکا می‌نویسد

جفری توبین، کارشناس سی‌ان‌ان و گزارشگر نیویورکر کتابی در مورد دخالت روسیه در انتخابات آمریکا، که سال اول ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ را تحت شعاع قرار داد، می‌نویسد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از لس‌آنجلس تایمز، جفری توبین درباره دخالت روسیه در انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا کتابی می‌نویسد. هنوز عنوان و تاریخ انتشار کتاب مشخص نیست، اما درباره تحقیق روبرت مولر از احتمال ارتباط روس‌ها و نمایندگانش در انتخاب دونالد ترامپ و همچنین کمیته سنا درباره این موضوع در این کتاب سخن گفته می‌شود.
 
روبرت مولر در ماه می سال جاری به عنوان مأمور ویژه برای کشف ارتباط روسیه و کمپین ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ انتخاب شد. تاکنون از ارتباط سه نفر- از جمله رئیس کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ و دو تن از همکارانش- با روسیه و خیانت به مصلحت‌های ایالات متحده پرده برداشته شده است. البته جورج دوپویلوس، مشاور کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ نیز به دادن گزارشات غلط به اف‌بی‌آی متهم است.
 
انتشارات «پنگوئن رندوم هاوس» معتقد است انتشار این کتاب اتفاقی ویژه در بازار خواهد بود و جفری توبین به دنیا آمده تا این کتاب را بنویسد. همه آثاری که توبین تاکنون منتشر کرده، موضوعات حقوقی پیچیده را بررسی می‌کنند و همین باعث می شود اثر برای بازار کتاب و همچنین مخاطبان بسیار مهم شود. در طی یک سال گذشته بسیاری از نویسندگان و سیاسیون به سراغ نوشتن کتابی درباره این موضوع رفته‌اند، اما هر کدام بخش کوچکی را بررسی کرده‌اند. اما این کتاب موضوع را از همه جهات بررسی می‌کند و روایتی کامل از دخالت روسیه و پیشامدهای آن در سال اول ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ به خواننده ارائه می‌کند.
 
 
این کتاب هشتمین اثر جفری توبین خواهد بود. او نویسنده آثار پرفروشی چون «نُه: درون دنیای مخفی دادگاه عالی» و «اداره زندگی» است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها