سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۸
ورود 3 کتاب‌خوان الکترونیکی جدید به دنیای کتاب‌خوانی دیجیتال

کمپانی انرژی سیستم/ Energy Sistem سه کتاب‌خوان الکترونیکی/ e-Reader را راهی بازار کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) کمپانی اسپانیایی سه محصول جدید بنام‌های «Energy Reader Slim»، «Energy Reader Screenlight» و «Energy Reader PRO» با ویژگی‌های سخت‌افزاری متفاوت را عرضه کرد.

محصول پرو، بهترین مدل عرضه‌شده است که نمایشگر 6 اینچی با فناوری e-Ink Pearl HD و رزولوشن 1024 در 758 پیکسل دارد. صفحه لمسی بوده و برای خواندن و مرور انواع کتاب‌های دیجیتالی تعریف‌شده است. ویژگی دوم این کتاب‌خوان داشتن محیط تصویری برای خواندن کتاب در شب‌هنگام است که به صورت زمینه نور قابل تنظیم/customize illumination استفاده می‌شود.

پردازنده دستگاه از نوع ARM Cortex A9 با سرعت 1 گیگاهرتز بوده و 8 گیگ حافظه داخلی دارد. از طریق اسلات می‌توان تا 64 گیگ حافظه آن را ارتقا داد. وای-فای، صفحه ضد رفلکس، عمر باطری 2 ماه ، نصب ادوبی DRM روی آن، وجود 1500 کتاب کلاسیک از قبل نصب‌شده به صورت رایگان؛ از دیگر ویژگی‌های مدل پرو است که 119 یورو قیمت دارد.

مدل متوسط محصول بنام Energy Slim نیز 6 اینچی با رزولوشن 800 در 600 است که 84 یورو قیمت دارد.
مدل ابتدایی نیز Energy Slim نام داشته که 69 یورو قیمت دارد.

این محصولات جدید قابلیت خواندن فرمت‌هایی مانند EPUB،  PDF ، CHM، RTF و MOBI را داشته و از طریق اتصال به اینترنت قابل دانلود هستند. در ضمن انواع فایل‌های صوتی mp3، wma، OGG و Wav را پشتیبانی می‌کند.


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها