یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
عرضه 60 هزارعنوان کتاب الکترونیکی اسپانیایی‌زبان برای آمریکایی‌ها

کمپانی اسپانیایی ODILO اعلام کرد پلتفرم جدیدی مجهز به 60 هزار عنوان کتاب الکترونیکی را عرضه کرده که کتابخانه‌های امریکا می‌توانند از خدمات آن برای عرضه به مشتریان خود بهره گیرند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) کمپانی ODILO، سرویس‌دهنده خدمات کتابخانه‌ای دیجیتال، با پلتفرم جدید موسوم به OdiloPlace و تجهیز آن به جدیدترین کتاب‌های ناشران معروفی مانند هارپر کالینز، مک میلان، بریتانیکا، آتلانتیک پابلیشینگ، سیمون‌اند شاستر و ده‌ها ناشر دیگر قصد دارد سرویس کتاب‌های الکترونیکی خود به زبان اسپانیایی را در ایالات‌متحده توسعه دهد.

این کمپانی که مقر آن در مادرید اسپانیاست، سرویس جدید خود را مبتنی بر جدیدترین عناوین روز قرار داده که توسط ابزارهای الکترونیکی مانند انواع کتاب‌خوان الکترونیکی(کوبو، سونی، نوک) و انواع تبلت و گوشی هوشمند (آی پد، آیفون، تبلت کیندل) و پی سی و مک قابل‌خواندن و استفاده است.

سیستم اودیلو، ابزار مدیریتی در سیستم دیجیتال کتابخانه‌ای است که به کتابداران اجازه مدیریت بر محتوای دیجیتال، امانت دهی و ... می‌دهد.

در میان 60 هزار عنوان کتاب یادشده می‌توان جدیدترین رمان‌ها، بیوگرافی‌ها، کتاب‌های آموزشی و دانشگاهی، رمان مصور، غیر داستانی را مشاهده کرد. به عنوان نمونه در این سیستم و پلتفرم جدید، کتاب‌های هارپرکالینز تا 26 بار قابل امانت دهی،مک میلان تا 52 بار امانت دهی و کتاب‌های سیمون‌اند شاستر تا یک سال قابل امانت دهی هستند. عناوین سایر ناشران به صورت یک کاربر، یک امتیاز(لایسنس) تعریف شده است.

لیست ناشران طرف قرارداد با اودیلو به شرح زیر است:
ABDO / Enslow Publishers / Atlantic Publishing / Encyclopedia Britannica / Macmillan / Open Road / Media / Prologue / Simon & Schuster / HarperCollins Publishers / Little Pickle Press / Diversion Books / Xist Publishing Untreed Reads Publishing / Book View Café / Rowman & Littlefield /

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها