شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۲
راه‌اندازی سرویس کتاب‌خوان کیندل نامحدود آمازون در فرانسه و محدود در برزیل

سرویس کتاب‌خوان الکترونیکی آمازون موسوم به کیندل نامحدود / Kindle unlimited در فرانسه و محدود در برزیل افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) با اضافه شدن فرانسه و برزیل، تعداد کشورهای دارای این سرویس به هفت رسید.

کاربران در فرانسه از 10 ژانویه 2015 قادرند با پرداخت 99 سنت برای ماه اول و سپس پرداخت ماهیانه 9.99 یورو از خدمات گسترده کیندل نامحدود برخوردار شوند.

سرویس کیندل نامحدود، 20 هزار عنوان کتاب به زبان فرانسه، 600 هزار عنوان به زبان انگلیسی و 100 هزار عنوان کتاب و محتوای دیجیتال به سایر زبان‌ها در اختیار کاربران مشترک این سرویس قرار می‌دهد.

بدین ترتیب کاربران Amazon.fr می‌توانند کتاب‌های دیجیتالی تعریف‌شده درسایت را ورق زده و به صورت نامحدود مطالعه کنند.

کتاب‌های منتشرشده از سوی ناشران بزرگ فرانسوی مانند هشت، Editis and La Martinière در این لیست هستند و کاربران جدیدترین عناوین را در اختیار خواهند داشت. همچنین دسترسی به محتوای دیجیتال گروه‌های تخصصی نشر فرانسه درزمینهٔ کتاب‌های فنی و حرفه‌ای و آموزش زبان مانند Eyrolles, Media Participations subsidiary Fleurus, Bragelonne, Midady, Le Manuscrit, Encyclopaedia Universalis, Jouvance and Musardine نیز در دسترس کاربران فرانسوی خواهد بود.

پیش از این سرویس کیندل نامحدود در امریکا، انگلیس، آلمان، ایتالیا و اسپانیا فعال‌شده و مورد استقبال کاربران قرارگرفته است.

آمازون که اخیراً در برزیل دست به فروش کتاب زده {لینک} و با موفقیت نیز روبرو شده سرویس کیندل نامحدود (اسما نامحدود است) را در این کشور راه‌اندازی کرده و در ازای خدمات نامحدود سرویس‌های آمازون در هر ماه معادل 19.99 رئال (واحد پول برزیل) از کاربران می‌گیرد، هرچند این سرویس در صفحه‌ای ویژه برای کاربران برزیلی به صورت اختصاصی تعبیه‌شده و دچار محدودیت امانت 10 کتاب الکترونیکی به‌طورهم‌زمان است!
 
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها