چهارشنبه ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
فراخوان دومین جایزه کتاب سال استان فارس اعلام شد

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اعلام انتشار فراخوان دومین دوره جایزه کتاب سال استان، تاکید کرد که کرد: دبیرخانه این جایزه از پذیرفتن کتب کمک‌درسی معذور است.

مهدی امیدبخش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، پیرامون اینکه آیا امکان حضور کتاب‌های کمک‌درسی جهت شرکت در دومین جایزه کتاب سال فارس وجود دارد؟، گفت: دبیرخانه از پذیرفتن کتب کمک‌درسی معذور است.
 
وی همچنین درمورد ارسال آثار ترجمه شده برای دبیرخانه، اعلام کرد: دبیرخانه پذیرای تمامی آثار ترجمه شده در سال‌های 98 تا اردیبهشت 1400 است که توسط مترجمان استان فارس انجام شده باشد.
 
به گفته امیدبخش، ارسال کتاب‌هایی در حوزه اقتصاد و مدیریت امکان‌پذیر نیست و صرفاً آثار باید در حوزه‌های مطرح شده در فراخوان ارسال گردند.
 
وی با یادآوری اینکه دبیرخانه دومین جایزه کتاب سال فارس تشکیل شده است، افزود: فرم الکترونیکی ثبت‌نام در نشانی اینترنتی https://survey.porsline.ir/s/22txiaS#?ref=wh قرار دارد.
 
 
 
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، تصریح کرد: نویسندگان، پژوهشگران، شاعران و ناشران می‌توانند آثار خود را به تعداد نامحدود و بر اساس شرایط ذیل در هفت گروه اصلی شامل: پژوهش، داستان، شعر، کودک و نوجوان، مذهب، تاریخ و جغرافیا و بخش ویژه یادبود استاد فقید منصور اوجی و پژوهش در زمینه فارس‌شناسی به دبیرخانه دومین دوره جایزه کتاب فارس ارسال نمایند.
 
یادآور می‌شود: دبیرخانه دومین جایزه کتاب سال استان فارس در شیراز خیابان انوری، مجتمع اهلی، طبقه دوم، دفتر موسسه مهر کتاب قاصدک قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها