سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
مدیر نشر افق میهمان نهمین همایش چالش‌های امروز کتاب کودک و نوجوان

نهمین همایش «بحران و برون رفت؛ چالش‌های امروز کتاب کودک و نوجوان» در قالب برنامه «نشر - ناشر – تجربه» شنبه 29 خرداد برگزار می‌شود.

زهرا یعقوبی، دبیر نشست‌های تخصصی همایش «چالش‌های امروز کتاب کودک و نوجوان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برگزاری نهمین همایش چالش‌های کتاب کودک و نوجوان گفت: قرار است در ادامه برنامه‌های آموزشی انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان از این پس، برخی از برنامه‌های همایش در برنامه‌ای با عنوان «نشر -  ناشر ـ  تجربه» با دعوت از ناشران موفق و گفت‌وگو با آن‌ها، ناشران تازه‌کار را با چالش‌های این شغل آشنا کند.
 
وی افزود: ناشران موفق در این نشست، راهکارهای عملی پیش روی ناشران جوان قرار می‌دهد تا مسیر درست و همواری را برای ادامه‌ کار خود انتخاب کرده و به جای فرضیات، تئوری‌ها و بعضاً نقشه راه نادرست از تجربیاتی که امتحان پس داده‌اند، استفاده کنند.
 
یعقوبی با اشاره به اجرای این برنامه توضیح داد: در اولین برنامه نشر - ناشر - تجربه رضا هاشمی‌‌نژاد، مدیر نشر افق و برزو سریزدی، کارشناس - مجری این برنامه برگزار می‌شود.
 
به گفته وی، در این نشست علاوه بر استفاده از تجربیات داخلی مدیر نشر افق، سعی داریم تا از تجربیات وی در زمینه‌ نشر بین‌الملل و چگونگی حضور ناشران در عرصه‌های جهانی نیز استفاده کنیم.
 
‌ نهمین همایش «بحران و برون رفت؛ چالش‌های امروز کتاب کودک و نوجوان» شنبه 29 خرداد  از ساعت 17 تا 18 برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند این نشست را در صفحه‌ اینستاگرام انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان به نشانی nasherane_ketabe_Kodak دنبال کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها