دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
افزایش یارانه خرید مشتریان به تناسب قیمت کتاب/شهرداری و خانه کتاب برای تبلیغات شهری توافق کنند

مدیر کتاب‌فروشی آوای هانا گفت: موسسه خانه کتاب با همکاری شهرداری تهران قبل و حین برگزاری طرح‌های فصلی باید بنر و پوسترهای تبلیغاتی نصب کنند تا جمع گسترده‌تری از مردم از برگزاری طرح‌ها مطلع شوند.

فرزانه خونگرم مدیر کتاب‌فروشی آوای هانا در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به افزایش قیمت کتاب طی یکسال و نیم اخیر گفت: با توجه به رشد قیمت پشت جلد کتاب بهتر است یارانه‌های دولتی نیز به تناسب این رشدها افزایش پیدا کند تا مردم بتوانند خرید خوب و مناسبی داشته باشند.
 
وی افزود: سقف ۲۰۰ هزار تومان در این روزها پیشنهاد ترغیب‌دهنده‌ای برای مخاطبان نیست زیرا گاهی یک کتاب قیمتی حدود ۱۳۰ تا ۱۵۰ هزار تومان قیمت دارد و به‌نظرم در این شرایط یارانه باید دو برابر شود.
 
وی با اشاره به درخواست مشتریان برای دریافت تخفیف گفت: ما برخی مواقع در روزهای غیر طرح برای اینکه مشتری را به خرید کتاب ترغیب کنیم به آن‌ها ۲۰ درصد تخفیف می‌دهیم تا بتوانیم گردش مالی داشته باشیم و هزینه‌های خود را تامین کنیم اما مساله اینجا است که این‌روزها ۲۰ درصد هم خیلی ترغیب‌کننده نیست.
 
خونگرم همچنین یادآور شد: ما غیر از اینکه باید به فکر ناشر و کتاب‌فروش باشیم باید فکر کنیم تا برای خریدار تسهیلات بهتری ایجاد کنیم و پیش‌بینی درصد تخفیف بالاتر یا سقف خرید بیشتر از ۲۰۰ هزار تومان می‌تواند انگیزه و رغب بیشتری در مخاطبان ایجاد کند.
 
مدیر کتاب‌فروشی آوای هانا همچنین با بیان اینکه اطلاع‌رسانی درباره این طرح‌ها باید بیشتر باشد، عنوان کرد: ما بیش از ۱۵ سال است که در خیابان ستارخان کتاب‌فروشی داریم و با وجود اینکه برای مشتریان خود تبلیغ کردیم ولی مردم اطلاع زیادی از این طر‌ح‌‌ها ندارند.
 
وی در ادامه صحبت‌های خود تاکید کرد: خوب است که در این زمینه موسسه خانه کتاب با همکاری شهرداری تهران بنر و پوسترهای تبلیغاتی نصب کند تا جمع گسترده‌تری از مردم از برگزاری آن مطلع شوند زیرا بسیاری از مشتریان تا به کتاب‌فروشی وارد نشوند درباره طرح‌های فصلی خبر ندارند و این اطلاع‌رسانی ضروری دارد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها