یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
دوشنبه‌های استارتاپی کتاب و کودک ادامه دارد

با همکاری مشترک صندوق نوآوری و شکوفایی و پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، ده تیم‌ از این رویداد، برای شرکت در دوشنبه‌های استارتاپی صندوق انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) دوشنبه ۲۴ خردادماه در رویداد دوشنبه‌های استارتاپی؛ تیم‌های منتخب برای سرمایه‌گذاران و شتاب‌دهنده‌های حاضر، ایده‌های خود را ارائه می‌دهند.

به همین منظور پس از اختتامیه؛ کارگزاری نوآفرینان مشغول به آماده‌سازی شرکت‌کنندگان این رویداد، برای حضور هرچه بهتر آنان است. گفتنی است، پنج‌شنبه ۲۰ خردادماه، تیم‌ها طی پنج ساعت کارگاه آموزشی، نکات تکمیلی را فراگرفته و امروز برای آخرین بار در دو نوبت برای مدرسان خود، آموخته‌ها را ارائه می‌دهند‌.

دکتر علی‌اصغر سعدآبادی، رئیس مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه شهید بهشتی و دبیر علمی رویداد کودک، در حاشیه‌ این رویداد به شرکت‌کنندگان یادآور شد: هدف صندوق و پارک، توانمندسازی هرچه بیشتر شرکت‌کنندگان و در نهایت استفاده از تسهیلات موجود در اکوسیستم کارآفرینی است.

وی  افزود: آموزش‌هایی که با بهترین استادان در اختیار نوآوران قرار می‌گیرد، فرصتی‌ است مغتنم که لازم است تا با تمام وجود از آن بهره گرفته و در جهت بهبود، به کار ببندند.

دبیر علمی رویداد کودک در خاتمه به این نکته اشاره کرد: شکوفایی و به‌نتیجه‌رسیدن اولین کسب و کارهای حوزه‌ علوم انسانی، می‌تواند آینده‌ای درخشان را در زمینه‌ سرمایه‌گذاری در این حوزه رقم بزند.

این رویداد برای حمایت هرچه بیشتر از ایده‌های منتخب در رویداد کتاب و کودک دانشگاه شهید بهشتی و در جهت تقویت کسب و کار‌های نوپا، برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها