چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵
افزایش آمار بازدید از نمایشگاه مجازی قرآن با در نظر گرفتن تخفیفات برای طلاب و دانشجویان

مدیرعامل انتشارات تلاوت گفت: در کنار اطلاع‌رسانی صحیح، در نظر گرفتن تخفیفات برای طلاب و دانشجویان و سایر اقشار جامعه می‌تواند آمار بازدید از نمایشگاه را بالا ببرد.

رضا کریمی، مدیرعامل انتشارات تلاوت در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نفس برگزاری نمایشگاه قرآن ولو به صورت مجازی در ایام کرونا را کار بسیار ارزشمندی عنوان کرد و گفت: تجربه موفق برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب، برپایی نمایشگاه مجازی قرآن کریم را به دنبال داشت. این نمایشگاه می‌تواند فرصتی مناسب برای گسترش فعالیت‌های قرآنی و مذهبی در فضای مجازی باشد.
 
وی اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه مجازی قرآن کریم به عنوان تجربه اول، حرکت خوب و شایسته‌ای است و میزان استقبال مردم نیز مهر تأیید بر این ادعا خواهد بود. اما آنچه در مدت برگزاری نمایشگاه به چشم می‌خورد این است که اساساً نسبت به دیگر رویدادهای مذهبی که در ماه رمضان برگزار می‌شود، اطلاع‌رسانی در خصوص نمایشگاه قرآن با توجه به اهمیت ویژه‌ای که این نمایشگاه برای ما دارد ضعیف است.
 
کریمی عنوان کرد: در کنار اطلاع‌رسانی صحیح، در نظر گرفتن تخفیفات برای طلاب و دانشجویان و سایر اقشار جامعه می‌تواند آمار بازدید از نمایشگاه را بالا ببرد.

 کتاب قرآن، ترجمه یحیی یثربی؛ پرفروش‌ترین کتاب انتشارات تلاوت در نمایشگاه مجازی قرآن 
وی با اشاره به استقبال خوب مخاطبان از کتب آموزشی گفت: از جمله کتاب‌های انتشارات تلاوت که در این نمایشگاه مورد استقبال قرار گرفته، کتاب قرآن، ترجمه یحیی یثربی است. این کتاب، رسا، روان و خوش فهم به چاپ رسیده و یکی از بهترین ترجمه‌ها به‌شمار می‌آید. امید است که مردم، قرآن‌پژوهان، فضلا و طلاب این کتاب را ببینند و بهره ببرند زیرا قرآن را آسان و خوش‌فهم کرده است.
 
مدیرعامل انتشارات تلاوت تصریح کرد: از دیگر نقاط قوت این نمایشگاه می‌توان به نظارت دقیق ناظران و پی‌گیری آن‌ها از مرحله سفارش آثار تا ارسال آن‌ها و رساندن کتب به دست مخاطبان اشاره کرد. همچنین بسته‌بندی خوب و استفاده از کارتن برای ارسال آثار از دیگر نقاط مثبتی است که در این دوره نمایشگاه مورد توجه قرار گرفته است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها