دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
ثبت‌نام ۶۰ شرکت در چهارمین نمایشگاه کاغذ و مقوا/ هندی‌ها در مسیر ایران

بیش از ۶۰ شرکت داخلی فعال در حوزه‌های مختلف کاغذ و مقوا برای حضور در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ و مقوا ثبت‌نام کرده‌اند و ثبت‌نام تا پایان اردیبهشت ادامه دارد.

رضا امیدی رییس چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ و مقوا در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به ثبت‌نام ۶۰ شرکت در نمایشگاه گفت: تقريبا ٥٠ درصد فضاي اختصاص يافته به نمایشگاه تكميل شده اما به دليل محدوديت‌هاي كرونايي ثبت‌نام همچنان در حال انجام است و تا آخر ارديبهشت ادامه دارد.
 
وی افزود: ظرفیت سالن ٣٥ که اصلي‌ترین سالن نمایشگاه است اکنون تكميل شده و سالن‌های ديگر نیز در دست جانمايي است و امیدواریم از نظر متراژ و تعداد رشد قابل توجهي نسبت به سال‌هاي قبل داشته باشیم.
 
امیدی با بیان اینکه امیدواریم وضعیت کرونا در ارديبهشت ماه تثبیت و بهبود داشته باشد، عنوان کرد: در این صورت می‌توانیم مشاركت كننده خارجي هم داشته باشيم و در این زمینه با فعالان حوزه کاغذ و مقوای هندوستان برای حضور در نمایشگاه و ارایه توانمندی‌ها و محصولات جدید رايزني خوبي داشته‌ايم.
 
وی یادآور شد: حضور فعالان حوزه کاغذ و مقوای هندوستان از نظر مشاركت‌كننده و هيئت تجاري مي‌تواند وضعيت مناسبي براي نمايشگاه به همراه داشته باشد ولي منوط به تثبيت كرونا است.
 
امیدی در ادامه همچنین درباره برگزاری  دومین همايش دستاوردهای زنجیره سلولزی نیز توضیح داد: قرار بود همایش نيمه اول ارديبهشت برگزار شود كه متاسفانه تا برطرف شدن محدوديت‌هاي كرونايي به تعويق افتاده است اما تلاش می‌کنیم قبل از نمايشگاه يا در دوران برگزاري آن، همايش را نیز برگزار کنیم.
 
چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ و مقوا ۳۰ خرداد تا ۲ تیر ماه امسال در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها