دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹
مدیر نشر «کبوتر» پرکشید/پیکر زنده‌یاد عبدالناصر بکایی امروز تشییع می‌شود

عبدالناصر ناظم بکایی رئیس کمیسیون شکایات و حقوقی اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان تهران، بازرس قانونی تعاونی ناشران و کتاب‌فروشان تهران و مدیرمسئول انتشارات کبوتر درگذشت.

محمدرضا ناظم بکایی فرزند زنده‌یاد عبدالناصر بکایی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با تایید خبر درگذشت پدرش گفت: پدرم که از مدت‌ها قبل با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد ظهر روز گذشته (یکشنبه ۲۹ فروردین) درگذشت.
 
وی افزود: زند‌ه‌یاد بکایی از دهه ۸۰ با انتشار کتاب در حوزه‌های مختلف فعالیت خود را آغاز کرد و بخش عمده کتاب‌های نشر کبوتر در حوزه‌های هنر، علوم اجتماعی، ادبیات و علوم عملی بود.
 
فرزند زنده‌یاد بکایی همچنین به مسئولیت‌های صنفی وی اشاره کرد و گفت: پدرم علاوه بر انجام امور انتشارات کبوتر به عنوان رئیس کمیسیون شکایات و حقوقی اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان تهران و بازرس قانونی تعاونی ناشران و کتاب‌فروشان تهران نیز فعالیت می‌کرد.
 
وی همچنین درباره مراسم زنده‌یاد بکایی توضیح داد: مراسم تدفین پدرم امروز (دوشنبه ۳۰ فروردین) ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه در قطعه 2020 بهشت زهرا (س) خواهد بود و به دلیل شیوع بیماری کرونا سلامت اقوام و همکاران در اولویت قرار دارد.
 
خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) نیز درگذشت زنده‌یاد عبدالناصر ناظم بکایی را به خانواده و جامعه نشر کشور تسلیت می‌گوید.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها