دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
قول تهیه خودرو برای آغاز فعالیت کتابخانه سیار در گمیشان

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، فرماندار گمیشان برای تهیه خودرو کتابخانه سیار قول مساعد داده است.

محبوبه رجب‌نسب مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در این باره به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گلستان، گفت: چندی پیش با آقای دستمرد فرماندار شهرستان گمیشان دیداری داشتم و در آن دیدار با توجه به اهمیت خدمت‌رسانی فرهنگی به روستاهای محروم شهرستان، از ایشان خواستیم که در اعتبارات ۱۴۰۰ هزینه خرید یک دستگاه خودروی کتابخانه سیار را در اولویت قرار دهد.

وی ضمن ابراز خرسندی از نگاه مثبت فرماندار گمیشان به ارائه خدمات تخصصی به قشر کودک و نوجوان و تاکید بر نقش مهم کانون پرورش فکری در فرهنگ‌سازی و لزوم حمایت از این نهاد، افزود: فرماندار گمیشان دوران کودکی را  دوران با اهمیتی برشمرد که بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی‌ و هنری کانون پرورش فکری به خوبی باعث رشد و شکوفایی این دوره از زندگی آنها می‌شود.

رجب‌نسب ادامه داد: ایشان همچنین آمادگی فرمانداری گمیشان را برای حمایت مادی و معنوی از برنامه‌های کانون در راستای توسعه فعالیت‌های فرهنگی به‌ویژه در روستاهای محروم این شهرستان و نیز تهیه خودرو برای آغاز فعالیت کتابخانه سیار در این شهرستان را قول اعلام کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در پایان به طرح «پیک امید نوروزی» کانون اشاره کرد و گفت: در آستانه فرا رسیدن سال جدید؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان ۱۷۰۰ بسته نوشت‌افزار به همراه نهال در بین کودکان و نوجوانان ۴۳ روستای کمتر توسعه یافته استان گلستان آماده‌سازی و توزیع کرد که از این تعداد 220 بسته فرهنگی در روستاهای قرمسه، کله‌پست، توماج‌لر، قلمس توسط مربیان کتابخانه‌ سیار گمیشان توزیع شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها