دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
فروش بیش از 168 میلیون تومانی «زمستانه کتاب 99» در سمنان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: در شانزدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها با عنوان «زمستانه کتاب ۹۹» بیش از یک میلیارد و 685 میلیون ریال کتاب توسط کتابفروشی‌های این استان به دوستداران فرهنگ کتاب و مطالعه عرضه شد.

فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، گفت: در این دوره از طرح یارانه‌ای کتاب، 403 میلیون ریال یارانه به استان سمنان اختصاص یافته بود که بیش از 385 میلیون و 147 هزار ریال آن توسط دوستداران کتاب جذب شد.

وی با بیان اینکه در طرح «پائیزه کتاب 99» در استان سمنان 10 کتابفروشی برای مشارکت ثبت‌نام و همکاری داشتند اظهار داشت: در مدت اجرای این طرح با عرضه 3 هزار و 790 جلد کتاب، یک میلیارد و 685 میلیون و 477 هزار ریال کتاب توسط 10 کتابفروشی به متقاضیان کتاب در استان سمنان ارائه شد.

فلاح ادامه داد: در این دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها هر خریدار می‌توانست با ارائه کارت ملی تا سقف ۲۰۰ هزار تومان کتاب خریداری کند.

وی یادآور شد: در این طرح در مدت هفت روز از نهم لغایت شانزدهم اسفند ماه شهروندان مجاز به خرید کتاب از کتابفروشی‌های عضو این طرح بودند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان یادآور شد: در طرح «زمستانه کتاب ۹۹» به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل از سوی کتاب‌فروشی‌ها فراهم شده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها