یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
ارسال 700 اثر به سومین «جایزه ادبی آفتاب» در گرمسار

دبیر تخصصی سومین دوره «جایزه ادبی آفتاب» گرمسار از ارسال 700 اثر متعلق به 470 نویسنده از استان‌های مختلف کشور به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

حامد امامی دبیر تخصصی سومین دوره «جایزه ادبی آفتاب» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، گفت: در پایان مرحله اول داوری 45 نفر از نویسندگان به دور نهایی راه یافتند.

وی افزود: از آثار منتخب راه‌یافته به دور نهایی این جایزه ادبی 16 اثر از استان سمنان، 16 اثر از استان تهران، 7 اثر متعلق به خراسان رضوی، 3 اثر از استان اصفهان، و از استان‌های خراسان شمالی، البرز و مازندران نیز هر کدام یک اثر انتخاب شده است.

امامی با قدردانی از ۴۷۰ نویسنده شرکت کننده در این جشنواره تصریح کرد: به طور طبیعی و به دلیل ذات رقابتی این جشنواره ناچار به انتخاب تعداد محدودی از آثار از بین حدود ۷۰۰ اثر برای داوری نهایی شدیم.

وی اظهار کرد: امیدواریم شرایطی پیش روی برگزار کنندگان این جشنواره قرار گیرد که از تمام شرکت کنندگان به نحوی تقدیر به عمل آید.
 

امامی با تقدیر از تلاش مهدی زارع، مجتبی نیک سرشت و عشرت‌السادات میرحسینی داوران مرحله اول این جایزه ادبی ادامه داد: فرایند داوری مرحله نهایی توسط داوران این مرحله شامل ابوتراب خسروی و محمدرضا گودرزی بلافاصله آغاز می‌شود.

دبیر تخصصی سومین دوره «جایزه ادبی آفتاب» با تجلیل از همکاری و مساعدت متولیان فرهنگی استان سمنان در برگزاری این جشنواره اظهار امیدواری کرد: با بهبود شرایط کرونا در اوایل بهار ۱۴۰۰ اختتامیه سومین جشنواره «جایزه ادبی آفتاب» برگزار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها