سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
جشنواره شعر «ستاره سحری» در سمنان برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری جشنواره ملی شعر «ستاره سحری» با موضوع سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی به میزبانی سمنان خبر داد.

فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، گفت: این جشنواره با اثرآفرینی شاعران برگزیده کشوری و استانی به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار می‌شود.

وی آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره ملی را اول اردیبهشت 1400 بیان کرد و یادآور شد: شاعران علاقه‌مند به حضور در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از طریق پایگاه الکترونیکی جشنواره به نشانی setare.sahari.sem@gmail.com و یا شبکه مجازی با شماره 09389523565 به دبیرخانه جشنواره ملی شعر «ستاره سحری» ارسال کنند.

فلاح با بیان اینکه هر شاعر می‌تواند دو اثر به جشنواره ارسال نماید اظهار کرد: آثار باید در قالب word با فوت b.nazanin و سایز 14 تنظیم و ارسال شود.

وی با تاکید بر این موضوع که آثار راه یافته به دیگر جشنواره‌های ادبی در جشنواره ملی شعر ستاره سحری پذیرفته نمی‌شود افزود: ارسال اثر توسط شاعران به معنای پذیرش تمام ضوابط این جشنواره است.
 
 
فلاح به پذیرش آثار در قالب‌های مختلف شعری در این جشنواره اشاره کرد و ادامه داد: به نفر اول جشنواره جائزه نقدی 20 میلیون ریالی و نفرات دوم و سوم به ترتیب 15 و 10 میلیون ریال و افراد شایسته تقدیر نیز پنج میلیون ریال جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه آثار برگزیده این جشنواره در قالب کتابی منتشر خواهد شد و دبیرخانه مجاز به ویرایش آثار نیز است تصریح کرد: آثاری که در کتاب جشنواره ملی شعر «ستاره سحری» با موضوع سردار دل‌ها چاپ شود از مزایای ارائه در مجلدی ویژه با محتوی شعری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برخوردار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها