چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
ثبت‌نام 21 کتابفروشی استان آذربایجان‌غربی در «زمستانه کتاب»

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان آذربایجان‌غربی گفت: در طرح زمستانه کتاب 99 از استان آذربایجان‌غربی 21 کتابفروشی حضور فعال دارند.

رسول بابازاده، معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: 21 کتابفروشی از شهرستان‌های ارومیه، میاندوآب، نقده، سردشت، میاندوآب، مهاباد و بوکان در طرح زمستانه کتاب 99 حضور فعالانه خواهند داشت.

وی افزود: سقف خرید برای هر خریدار در طرح زمستانه کتاب ۹۹ نظیر طرح پاییزه ۲۰۰ هزار تومان است و خریداران می‌توانند از ۲۵ درصد یارانه خرید کتاب در این طرح بهره‌مند شوند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان آذربایجان‌غربی گفت: پاتوق کتاب ارومیه، پرهام، حسینی، خانه دوست، درنا، زارع، سلیمی، شهر کتاب بوکان، شهر کتاب ارومیه، علوم دانشگاهی، موکریان، نمایشگاه کتاب ختایی، کافه کتاب ارومیه، کتاب پیام، کتاب گزینگ، کتاب مهرگان، کتابسرای بشری، کتاب موکریان، کتابفروشی صالحی و ظرافت از جمله کتابفروشی‌های عضو این طرح هستند.

بابازاده ادامه داد: کتابفروشی‌های عضو طرح‌های قبلی خانه کتاب و ادبیات ایران، برای تایید شرکت در طرح زمستانه کتاب ۹۹ نیاز به ثبت نام مجدد نداشتند و کافی بود با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان آذربایجان‌غربی بیان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال ۱۳۹۴، برای هدفمندکردن یارانه نشر طرح‌های فصلی فروش کتاب را آغاز کرد؛ در این طرح‌ها کتابفروشی‌ها می‌توانند روی فروش کتاب به خریداران تخفیف بدهند و مبلغ تخفیف داده شده را از وزارتخانه دریافت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها