سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
اختتامیه جشنواره علامه حلی (ره) چهارشنبه در قم برگزار می‌شود

آیین اختتامیه هفتمین جشنواره علامه حلی(ره) استان قم با سخنرانی مدیر جامعه الزهرا (ع) و قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.

ریحانه حقانی معاون پژوهش جامعه الزهرا (ع) در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، درباره آیین اختتامیه هفتمین جشنواره علامه حلی (ره) گفت: این جشنواره ویژه آثار علمی طلاب جوان خواهر و برادر حوزه علمیه قم است و امسال هفتمین دوره آن را برگزار می‌کنیم.
 
وی اضافه کرد: از میان ۶۰ برگزیده این جشنواره ۱۹ نفر از طلاب جامعه الزهرا، حائز رتبه‌های برتر شدند و یکی از بانوان طلبه جامعه الزهرا رتبه اول این جشنواره را کسب کرده است.
 
معاون پژوهش جامعه الزهرا (ع) به بخش‌های مختلف این جشنواره و آثار رسیده به دبیرخانه پرداخت و یادآور شد: در این جشنواره، بانوان طلبه جامعه الزهرا در سه بخش کتاب، پایان‌نامه و مقاله و در گروه‌های علمی اخلاق، تفسير و علوم قرآن، كلام، فقه و اصول، تاريخ و علوم انساني شرکت و حائز رتبه‌های برتر شدند.
 
حقانی تصریح کرد: این مراسم، روز چهارشنبه ۲۹ بهمن ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفاء برگزار می‌شود و حجج اسلام سیدمحمود مدنی، مدیر جامعه الزهرا و ملکی، قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه، از سخنرانان این مراسم هستند.
 
وی بیان کرد: «علوم اسلامی و علوم انسانی مرتبط با حوزه دین»، محور موضوعی این جشنواره بود و به مناسبت یکصدمین سالگرد بازتأسیس حوزه‌های علمیه، کلان‌موضوع «حوزه و جامعه؛ گذشته، حال، آینده» به عنوان بخش ویژه جشنواره تعیین شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها