یکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴
مشارکت 84 روستای استان یزد در جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از مشارکت 84 روستای این استان در هفتمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب خبر داد.

مجید جوادیان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، گفت: جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب امسال به‌صورت پرشور در استان یزد در حال پیگیری است و خوشبختانه نسبت به سال گذشته نیز رشد داشته است.

وی افزود: طرح‌های ارسالی به دبیرخانه جشنواره در سال گذشته از 69 روستا بود؛ که امسال این تعداد به 162 طرح از 84 روستا رسیده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: امسال هفتمین دوره جشنواره در حال برگزاری است که امیدواریم شاهد درخشش دوباره روستاهای استان یزد باشیم.

جوادیان‌زاده بیان کرد: در اولین دوره جشنواره روستای ابراهیم‌آباد اشکذر، در دومین دوره نیز روستای شمسی اشکذر، در سومین دوره رئیس آباد ابرکوه و در چهارمین دوره نیز روستای شرف‌آباد اشکذر به عنوان برگزیدگان انتخاب شدند.

وی بیان کرد در ششمین دوره نیز روستای گردکوه مهریز به‌عنوان برگزیده جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب انتخاب شدند و همچنین در سومین دوره نیز روستای شمسی اشکذر به‌عنوان برگزیده بخش استمرار انتخاب شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در پایان گفت: هدف از حضور در این جشنواره‌ها ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی است که سعی شده در سنین مختلف این امر دنبال شود تا کتاب به عنوان سبد خانوارهای استان قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط