پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
تألیف کتاب «طوبی» شامل مجموعه داستان‌های بانوان زنجانی

رئیس حوزه هنری استان زنجان از تألیف کتاب «طوبی» شامل مجموعه داستان‌های بانوان زنجانی و آغاز نگارش کتاب «مشق‌های ناتمام» همزمان با ایام گرامیداشت چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خبر داد.

امیر نعمتی؛ رئیس حوزه هنری استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در زنجان، بیان کرد: با توجه به اینکه شرایط کرونایی در کشور حاکم شده، برنامه‌های حوزه هنری در بستر فضای مجازی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه‌های حوزه هنری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با افزایش مشارکت‌های اجتماعی، ایجاد نشاط و همبستگی در بین مردم در حال اجراست.

نعمتی با اشاره به تبدیل محتوا در فضای مجازی در موضوعات مختلف فرهنگی و هنری، گفت: خوشبختانه بستری فراهم شده که مخاطبان به‌صورت عادلانه بتوانند از محصولات فرهنگی تولیدی استفاده کنند.

رئیس حوزه هنری استان زنجان از تألیف و انتشار چند کتاب با حمایت حوزه هنری خبر داد و افزود: کتاب‌های چاپ شده با حمایت حوزه هنری شامل «اندکی بنشین باران بگذرد»، «قطار محرمانه غرب» خاطرات رزمنده هشت سال دفاع‌مقدس، «قصه‌های حاج بابا 3» و «آن ترس لعنتی» کتاب تصویرسازی ویژه کودکان و نوجوانان و «چهل برگ» مجموعه اشعار رضا اسم‌خانی بوده است.

وی تصریح کرد: از دیگر کتاب‌های چاپ شده با حمایت حوزه هنری «یاربست» مجموعه اشعار سیدضیاء موسوی، «آیه‌های شکوفایی» مجموعه اشعار شاعران جوان زنجان، «طوبی» مجموعه آثاری از بانوان داستان‌نویس استان، «فرخنده» سرگذشت مادر شهید نعمت نوروزی و «مهمان ام‌الرصاص» است.

رئیس حوزه هنری استان زنجان با اشاره به اینکه این کتاب‌ها در موضوعات اجتماعی، مذهبی و هنری از آثار هنرمندان رشته‌های ادبی و نمایشی در حوزه هنری در حال تولید است و یا به چاپ رسیده، گفت: خاطرات رزمندگان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی، مجموعه داستان‌های برگزیده قصه‌نویسان جوان استان، مجموعه اشعار برگزیده شاعران پیشکسوت استان و مجموعه متن‌های نمایشی نیز سایر موضوعات کتاب‌هایی است که توسط حوزه هنری حمایت شده‌اند.

وی به سایر برنامه‌های این ارگان فرهنگی نیز اشاره کرد و گفت: شعرخوانی، خاطره‌گویی، خوانش داستان، تولید آثار نقاشی و پوستر در موضوعات مختلف شامل راه‌های پیشگیری از اشاعه ویروس کرونا، آغاز تألیف کتاب «مشق‌های ناتمام» به مناسبت دهه فجر از دیگر اقدامات حوزه هنری در فرهنگی و هنری بوده که از ابتدای سال تاکنون انجام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها