سه‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
کتابخانه زندان میاندوآب یکی از فعال‌ترین کتابخانه‌های عمومی شهر است

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان میاندوآب، كتابخانه مشاركتی اداره زندان این شهرستان را يكی از فعالترين كتابخانه‌های مشاركتی شهر عنوان کرد و از اهدای 300 جلد كتاب به این كتابخانه خبر داد.

رامین وحدانی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان میاندوآب، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، گفت: همزمان با دهه مبارك فجر و به مناسبت چهل و دومين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی، تعداد 300 جلد كتاب از سوی اداره كل كتابخانه‎های عمومی استان آذربایجان غربی به كتابخانه مشاركتی اداره زندان شهرستان میاندوآب اهدا شد.

وی افزود: كتابخانه مشاركتی اداره زندان شهرستان مياندوآب يكی از فعالترين كتابخانه‌های مشاركتی اين شهرستان بوده و قول مساعدت در زمينه تقويت منابع اين كتابخانه، در جلسه انجمن شهرستان داده شده بود؛ چراکه تجهيز منابع كتابخانه‌های مشاركتی می‌تواند در بهبود عملكرد آنها موثر واقع شود.

وحدانی گفت: جديت و تلاش مسئول کتابخانه برای اداره كتابخانه زندان، انجام فعاليت‌های فرهنگی، كتابخوانی و برگزاری كلاس‌های قرآن بر كسی پوشيده نيست.

رئيس اداره كتابخانه‌های عمومی شهرستان مياندوآب، نسبت به تداوم تعامل با كتابخانه‌های مشاركتی و اهدا منابع و تجهيزات به اين كتابخانه ابراز اميدواری كرده و آن را يكی از اهداف خود در آينده نزديک قلمداد كرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها