یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸
کتاب سال شهرستان دشتی انتخاب می‌شود

فراخوان نخستین دوره انتخاب «کتاب سال شهرستان دشتی» از سوی دبیرخانه این رویداد منتشر شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی با اعلام این خبر به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر گفت: این رویداد با هدف حمایت از مولفان و ناشران این شهرستان به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی و با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر خورموج برگزار می‌شود.

حمید زارعی افزود: انتخاب کتاب سال باعث معرفی نویسندگان فعال و ارتقای سطح کیفی نشر و تشویق جوانان و نوجوانان به تولید آثار می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس قوانین جایزه سال کتاب دشتی، آثار مولفان و مترجمان ساکن این شهرستان که از سال 96 تاکنون منتشر شده‌اند، در این رویداد مورد پذیرش و داوری قرار می‌گیرند.

زارعی درباره بخش‌های نخستین جشنواره کتاب سال دشتی تصریح کرد: دشتی‌شناسی، ادبیات، دین، پژوهش، ترجمه و کودک و نوجوان بخش‌های نخستین دوره این رویداد فرهنگی را تشکیل می‌دهد. البته طراحان جلد، تصویرگران، ویراستاران و صفحه‌آراها نیز می‌توانند در بخش ویژه این دوره شرکت کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی یادآور شد: نویسندگان برای شرکت در این دوره بایستی دو نسخه از اثر خود را تا پنجم اسفندماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره به نشانی: خورموج، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی ارسال کنند.

وی با بیان اینکه آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان نیمه دوم اسفند برگزار خواهد شد، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 35325061 تماس برقرار کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها