سه‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
به‌دنبال ثبت باشگاه‌های کتابخوانی در مناطق کم‌برخوردار هستیم

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به ثبت باشگاه‌های کتابخوانی در مناطق مختلف شهر یزد، گفت: توجه به مناطق کم برخوردار یزد رویکرد مهم حوزه کتابخوانی در استان است.

سیدخلف حوتی‌نژاد، معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، با اشاره به ثبت باشگاه‌های کتابخوانی، گفت: یکی از رویکردهای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد توجه ویژه به امر کتاب و کتابخوانی است و سعی کرده‌ایم در این راستا فعالیت‌های مختلف را در سطح استان و شهر یزد دنبال کنیم.

وی افزود: یکی از این رویکردها توجه به مناطق کمتر برخوردار سطح استان و شهر یزد است و سعی کرده‌ایم برنامه‌های خود را در مناطق مختلف شهر متمرکز کرده و اجرایی کنیم.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: ثبت باشگاه‌های کتابخوانی به عنوان یکی از این راهکارها است که توانسته هدف اجرای برنامه در مناطق مختلف شهر را دنبال کند.

حوتی نژاد ادامه داد: در این راستا اجرای نشست‌های بررسی ثبت باشگاه‌های کتابخوانی در مناطق پردیسان یزد، صدرآباد و حسن آباد را داشته‌ایم و امیدواریم بتوانیم از این طریق کتاب و کتابخوانی را از دوره کودکی و نوجوانی ترویج دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط