چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
ثبت سفارش خرید از نمایشگاه روان‌‌تر پیش می‌رود

مدیر روابط عمومی انتشارات مسجد جمکران ضمن اشاره به مشکلات روزهای ابتدایی نمایشگاه مجازی کتاب تهران، گفت: کار خرید و ثبت سفارش خرید کتاب از نمایشگاه، این روزها روان‌تر پیش می‌رود.

امیر افضلی، مدیر روابط عمومی انتشارات مسجد جمکران درباره حضور این نشر در نمایشگاه مجازی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، گفت: نمایشگاه مجازی کتاب تهران مثل سایر نمایشگاه‌ها دارای محاسن و معایبی است، ولی به هیچ وجه جای نمایشگاه فیزیکی را پر نمی‌کند.

وی ابراز امیدواری کرد با مرتفع شدن بیماری کرونا بتوانیم در سال آینده شاهد برگزاری نمایشگاه کتاب به صورت فیزکی باشیم.
 
افضلی اضافه کرد: در روزهای ابتدایی نمایشگاه با مشکلاتی روبه‌رو شدیم اما روز‌به روز شرایط بهتر شد و کار خرید و ثبت سفارش‌ها روان‌تر انجام می‌شود اما دیروز سایت کُند عمل می‌کرد و خریدار نمی‌توانست وارد سایت شود.
 
مدیر روابط عمومی انتشارات مسجد جمکران به مشکلات نمایشگاه اشاره کرد و یادآور شد: برای ناشرین امکان پرینت از سفارشات دریافت شده به‌صورت گروهی وجود ندارد و مدت زمان 24 ساعته برای بسته‌بندی و ارسال کتاب خیلی کم است.
 
وی در پایان گفت: نحوه بسته‌بندی که پست برای کتاب‌ها در نمایشگاه مجازی در نظر گرفته است علاوه بر اینکه هزینه دارد بسیار زمان‌بر و نیاز به نیروی انسانی زیاد دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها