سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
رویان‌پژوه با 700 کتاب پزشکی در نمایشگاه مجازی

مدیرمسئول انتشارات رویان‌پژوه، بیان کرد: حدود 700 اثر در زمینه‌های پزشکی، دندانپزشکی و کتاب‌های خاص در نخستین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران عرضه کردیم که «مبانی تصویربرداری تشدید مغناطیسی MRI» و «علم و هنر دندانپزشکی ترمیمی 2019» از کتاب‌های شاخص ما هستند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در سال جاری با توجه به شیوع بیماری کرونا، برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، میسر نشد و به‌عنوان ایده جایگزین، نخستین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران اکنون در حال برگزاری است.
 
سیدامین امامی‌زاده؛ مدیرمسئول انتشارات رویان‌پژوه در گفت‌وگو با خبرنگار ایبنا، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران به‌عنوان جایگزین نمایشگاه بین‌المللی، در شرایط شیوع کرونا، ایده‌ خیلی خوبی است. برخلاف انتظار، استقبال خوبی هم از نمایشگاه صورت گرفت که کمتر کسی چنین استقبالی را برای دوره نخست این رویداد پیش‌بینی می‌کرد.
 
وی ادامه داد: این ایده خوب باید تداوم داشته باشد. با برنامه‌ریزی، برگزاری جلسات کارشناسی و تقویت زیرساخت‌ها می‌توانیم در دوره‌های بعد شاهد برگزاری باکیفیت‌تر این رویداد فرهنگی باشیم.
 
مدیرمسئول انتشارات رویان‌پژوه درباره حضور این مرکز نشر در نخستین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران، گفت: با حدود 700 اثر در شاخه‌های مختلف پزشکی، دندانپزشکی و کتاب‌های تخصصی خاص در نمایشگاه حضور پیدا کردیم. حدود 60 عنوان از کتاب‌های عرضه شده نیز در سال 99 منتشر شده‌اند.
 

امامی‌زاده افزود: یک‌سری از کتاب‌هایمان به دلیل اینکه خیلی خاص هستند، کمتر از سوی کتابفروشی‌ها برای قرار گرفتن در ویترین فروش‌شان درخواست می‌شود؛ ازجمله کتاب‌هایی با موضوع نانوتکنولوژی در سرطان. این دسته از کتاب‌های تخصصی و خاص، در نمایشگاه مجازی فروش خیلی خوبی داشتند.
 
وی با اشاره به برخی عناوین پرفروش انتشارات رویان‌پژوه در نمایشگاه مجازی کتاب تهران، بیان کرد: «مبانی تصویربرداری تشدید مغناطیسی MRI» با ترجمه دکتر محمدعلی عقابیان، «علم و هنر دندانپزشکی ترمیمی 2019» با ترجمه دکتر نیلوفر کیان‌وش راد و همکاران، «کتاب دندانپزشکی کودکان نوزادی تا نوجوانی پینکهام» و مجموعه 5 جلدی کتاب‌های صرع، ازجمله آثاری بودند که در این نمایشگاه با استقبال بسیار خوب از سوی مخاطبان روبه‌رو شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها