شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
آغاز دور دوم دوره‌های آموزشی در اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ

دبیر اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته‌بندی ایران از آغاز دور دوم برنامه‌های آموزشی این اتحادیه با محوریت موضوعات چاپی و راهکارهای توسه صادرات محصولات چاپی خبر داد.

امیر هومن محمدی دبیر اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته‌بندی ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برگزاری ۴۵ دوره آموزشی در دور اول برنامه‌های آموزشی این اتحادیه گفت: با شیوع ویروس کرونا همه برنامه‌های حضوری در سراسر جهان مختل شد و کسب و کارها با سرعت بیشتری به سوی استفاده از فضای اینترنت گام برداشتند و اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته‌بندی ایران نیز تلاش کرد از این بستر برای توسعه فعالیت‌های آموزشی خود استفاده کند.
 
وی افزود: ما پیش از این به صورت حضوری دوره‌های آموزشی را در حوزه تخصصی صنعت چاپ برگزار می‌کردیم اما با شیوع بیماری کرونا با استفاده از بستر اپلیکیشن اینستاگرام اقدام به برپایی برنامه‌های آموزشی به صورت هفتگی از ابتدای سال ۱۳۹۹ کردیم که چهل و پنج برنامه استمرار یافت.
 
محمدی با بیان اینکه برگزاری این دوره‌ها پس از یک توقف کوتاه دوباره از سر گرفته خواهد شد، توضیح داد: بی‌شک آموزش تخصصی یکی از ارکان اصلی و مهم خروج از بحران‌های شغلی و خودکفایی و بهره‌وری جامعه است که در شرایط کنونی باید بیش از پیش مورد توجه و حمایت قرار گیرد، بر این اساس در هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان همواره توجه و برنامه‌ریزی مدونی برای بحث آموزش صورت می‌گیرد که خوشبختانه آثار توسعه و توجه به آموزش توسط اتحادیه صادرکنندگان کم و بیش نمایان است.
 
دبیر اتحادیه صادرکنندگان ادامه داد: توجه به تولید استاندارد، توجه به حضور در بازارهای بین‌المللی و صادرات، سرمایه‌گذاری در تولید برای بهبود و ارتقای کیفیت، توجه به بهره‌گیری از بستر فضای مجازی و... را می‌توان ماحصل آموزش‌های کنونی دانست؛ رویدادی که علاوه بر توسعه علمی صنایع چاپ و بسته بندی در افزایش صادرات غیر نفتی نیز نقش به‌سزایی دارد.
 
وی درپایان با اشاره به دور جدید برنامه‌های آموزشی این اتحادیه گفت: با توجه به فشردگی برنامه‌های اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته‌بندی ایران پس از وقفه‌ای کوتاه مجددا در بهمن ماه هر دوشنبه برنامه‌های آموزشی آنلاین از سر گرفته خواهد شد. در اولین برنامه نیز مهندس بابک عابدین رییس اتحادیه میهمان برنامه خواهد بود تا در ارتباط با مدیریت توسعه کسب و کار صنعت چاپ در شرایط کنون صحبت کند.
 
به گزارش ایبنا، برنامه‌های آموزشی اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ هر دوشنبه ساعت ۲۱ از پیج رسمی این اتحادیه در اینستاگرام بصورت زنده پخش می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها