پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۰
۸۵۰۰ عنوان کتاب عربی و ۱۲ هزار کتاب لاتین در بخش بین‌الملل نمایشگاه مجازی

حدود ۸۵۰۰ عنوان کتاب عربی و ۱۲ هزار عنوان کتاب لاتین در بخش بین‌الملل نمایشگاه مجازی کتاب با حداقل تخفیف ۵۰ درصدی ارائه شده است.

احد رضایی مدیرعامل انجمن فرهنگی ناشران بین‌الملل در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به آمار کتاب‌های خارجی ارایه شده در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران توضیح داد: حدود ۸۵۰۰ عنوان کتاب عربی توسط ۱۱ شرکت واردکننده از حدود ۷۰ ناشر عربی در این نمایشگاه ارایه شده است .
 
وی افزود: همچنین حدود ۱۲ هزار عنوان کتاب در بخش کتاب لاتین عرضه می‌شود که از سوی ۱۲ شرکت‌کننده در نمایشگاه ارایه می‌شوند که کتاب‌های ۱۰۰ تا ۱۲۰ ناشر خارجی از کشورهای اروپایی و امریکایی را شامل می‌شود.
 
رضایی با اشاره به موضوعات این کتاب‌ها توضیح داد: این کتاب‌‌ها در گستره موضوعی علوم انسانی، هنر و معماری، علوم پزشکی، علوم پایه، کتاب‌های دانشگاهی و عمومی هستند.
 
وی همچنین درباره تخفیف‌هایی که در بخش بین‌الملل پیش‌بینی شده است، گفت: حداقل تخفیف کتاب در این بخش ۵۰ درصد است و برخی از ناشران اما درصد تخفیف بیشتری را بر روی کتاب‌هایشان اعمال کرده‌اند که متقاضیان هنگام تهیه و خرید کتاب می‌توانند این کتاب‌ها را با درصد تخفیف‌ها مشاهده کنند.
 
رضایی تاکید کرد: امیدواریم با توجه به تخفیف‌ها و اقداماتی که برای بخش بین‌الملل پیش‌بینی شده است جامعه دانشگاهی، محققان و اهالی علم و دانش بتوانند کتاب های مورد نیاز خود را از نمایشگاه مجازی کتاب تامین کنند.
 
نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به نشانی   tehranbookfair.ir تا چهارشنبه 6 بهمن‌ماه ادامه دارد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها