چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
انتشارات حتمی با 600 عنوان کتاب در نمایشگاه مجازی کتاب

مدیر انتشارات حتمی از حضور این انتشارات با بیش از 600 عنوان کتاب در حوزه‌های تربیت بدنی و علوم ورزشی در نخستین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، انتشارات «حتمی» یکی از ناشران تخصصی کتاب‌های تربیت بدنی و علوم ورزشی است که در مدت فعالیت خود در عرصه نشر توانسته بیش از 900 عنوان کتاب در شاخه‌های مختلف ورزشی ازجمله حرکت‌شناسی، بیومکانیک ورزشی، آسیب‌شناسی و حرکات اصلاحی، مدیریت ورزشی، روان‌شناسی ورزشی، زبان تخصصی و فیزیولوژی ورزش، منتشر کند.
 
رضا حتمی؛ مدیر انتشارات حتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایبنا با اشاره به حضور این نشر در نخستین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران، بیان کرد: بیش از 600 عنوان از کتاب‌های انتشارات حتمی اعلام وصول و ثبت شده و در نمایشگاه مجازی در دسترس علاقه‌مندان کتاب‌های تربیت بدنی و علوم ورزشی قرار گرفته است. از این تعداد 298 عنوان در سال گذشته اعلام وصل شده و از ابتدای سال جاری نیز 54 عنوان کتاب انتشارات حتمی ثبت شده است.
 
وی ادامه داد: در تمام سال‌های فعالیت، جامعه علمی و آکادمیک علوم ورزشی و علاقه‌مندان به زمینه‌های مختلف ورزشی، از مشتریان ثابت ما بوده‌اند. همچنین با توجه به استقبال خوبی که در دو سال اخیر از کتاب‌های عمومی ورزشی در سطح جامعه صورت گرفته، پیش‌بینی می‌کنیم در نخستین دوره نمایشگاه مجازی کتاب نیز این کتاب‌ها در کنار کتاب‌های آکادمیک و رشته‌های خاص همچون تناسب اندام و بدنسازی، مورد استقبال بیشتری قرار گیرند.
 
این ناشر تخصصی کتاب‌های تربیت بدنی و علوم ورزشی، گفت: جدیدترین کتاب ما که امروز در قالب یک وبینار رونمایی شد، «راهنمای تغذیه بالینی در کووید - 19» است که با همکاری 146 استادتمام، دانشیار و دانشجوی دکترا تدوین شده است. در چاپ این کتاب، مرکز مدیریت پیوند و درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور، انجمن تغذیه ایران(اتا) و انتشارات حتمی، همکاری داشتند.
 
حتمی افزود: برای چاپ این کتاب، لوح تقدیر انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور و انجمن تغذیه ایران (اتا) به انتشارات حتمی اعطا شد. با توجه به تخصصی بودن و نو بودن مباحث کتاب، پیش‌بینی می‌کنیم این اثر در نمایشگاه مجازی کتاب با استقبال مخاطبان روبه‌رو شود.
 
وی با اشاره به چگونگی حضور در نخستین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران،‌ اظهار کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران برگزاری نمایشگاه بسیار با حوصله و در کمال احترام پاسخگو بودند و به‌راحتی توانستیم برای حضور در نمایشگاه ثبت‌نام کنیم. به‌نظرم آن‌دسته از ناشرانی که درباره اعلام وصول نشدن برخی از کتاب‌هایشان یا مشکلاتی از این‌دست گلایه دارند، باید زیرساخت‌های خود را اصلاح کنند.
 
مدیر انتشارات حتمی، درباره میزان تخفیف درنظر گرفته شده برای کتاب‌های این انتشارات در نمایشگاه مجازی کتاب نیز گفت: با احترام به مخاطبان گرامی، درنظر گرفتن تخفیف حق مسلم کتابفروشان و موزعان کتاب است که ما در طول سال این مورد را مدنظر داریم و حتی برای کتابفروشان و موزعان شهرستانی 5 درصد تخفیف هم بیشتر از ناشران تهرانی درنظر می‌گیریم. لذا در نمایشگاه مجازی نیز همان تخفیف کلی درنظر گرفته شده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای کتاب‌های ما اعمال می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها