چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
حضور 12 ناشر استان آذربایجان‌غربی در نمایشگاه مجازی کتاب تهران

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی گفت: 12 ناشر از شهرهای میاندوآب، مهاباد و ارومیه در نمایشگاه مجازی کتاب تهران حضور فعال خواهند داشت.

رسول بابازاده، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در آذربایجان‌غربی، اظهار کرد:  12 ناشر از شهرهای میاندوآب، مهاباد و ارومیه  از اول تا 6 بهمن ماه سال‌جاری در نمایشگاه مجازی کتاب تهران حضور فعال خواهند داشت.

وی افزود: یاز، بوتا، کتاب خوبان، زانکو، دانشگاه ارومیه، حسینی اصل، آدالار، فانار، درنالار و طاهانگار از انتشارات شهرستان ارومیه در این طرح مشارکت می‌کنند.

بابازاده گفت: انتشارات میراث مانا و مبانی هم از دو شهر مهاباد و میاندوآب حضور دارند.

این مسئول ادامه داد: ساعت بازدید و خرید در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به صورت 24 ساعته است و کتاب‌های ناشران داخلی با تخفیف 20درصدی و کتاب‌های ناشران خارجی با تخفیف 50درصدی ارائه می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی  بیان کرد: در این نمایشگاه مجازی کتاب تهران، کتابها به صورت رایگان به دست خریداران می‌رسد و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه کتاب از اول تا ششم بهمن‌ماه به سامانه tehranbookfair.ir   مراجعه کنند.

بابازاده در پایان سخنان خود اظهار کرد: ارسال پیام از طریق منوی «تماس با ما»، ارسال «تیکت» از طریق منوی «پشتیبانی» در پنل کاربری و تماس با تلفن پشتیبانی و مرکز تماس نمایشگاه به شماره 91009898-021 از جمله راه‌های ارتباطی خریداران و ناشران با نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها