سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
تسریع در راه‌اندازی کتابخانه باغ‌‌موزه دفاع مقدس استان قم

با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تفاهم‌نامه امضا کردند.

سجاد عمرانی سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، در مورد اهداف عقد تفاهم‌نامه همکاری این اداره‌کل و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، گفت: این تفاهم‌نامه با هدف توسعه همکاری‌های مشترک فرهنگی، آموزشی، علمی و همچنین ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بین دو سازمان منعقد شد.
 
وی به همکاری‌های قبلی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: پیشینه همکاری مثبت و سازنده میان دو اداره‌کل در زمینه‌های فرهنگی و ترویج کتابخوانی بسیار رضایت‌بخش بوده و امیدواریم همچنان تداوم داشته باشد.
 
سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم گفت: کتابخانه باغ‌ موزه دفاع مقدس استان قم، بزرگترین و غنی‌ترین کتابخانه فرهنگ ایثار و شهادت است و مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس درخواست کمک و مشاوره جهت تسریع در فرایند راه‌اندازی آن را دارد.
 
این مقام مسئول یادآور شد: این تفاهم‌نامه در سه محور تبلیغ و ترویج فرهنگ کتابخوانی، همکاری‌های مشترک علمی، فرهنگی و آموزشی و تقویت فرهنگ مشارکت و تعامل و همکاری میان نهادهای مرتبط با فعالیت‌های فرهنگی خصوصاً کتاب و کتابخوانی به امضا رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها