جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
مهلت شرکت در جشنواره فرهنگی «توفیق» تا 22 بهمن تمدید شد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به شرکت یک هزار نفر به جشنواره «توفیق»، گفت: مهلت شرکت در جشنواره تا 22 بهمن تمدید شده است. این جشنواره در سه بخش فرهنگی، هنری، ورزشی و رسانه‌ای با 23 رشته به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

غلامرضا نظری؛ رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در زنجان، بیان کرد: نخستین جشنواره فرهنگی، هنری، ورزشی «توفیق»، گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ویژه شهروندان زنجانی، برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جشنواره توفیق در سه بخش فرهنگی، هنری، ورزشی و رسانه‌ای با 23 رشته به‌صورت مجازی برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره با هدف ارتقای سطح فرهنگ و آگاهی‌های عمومی، تقویت همبستگی، انسجام و نشاط اجتماعی در میان شهروندان اجرایی می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره، بسترسازی برای رشد و بالندگی شهروندان و توسعه مسئولیت‌پذیری نهادهای ذیربط است.

نظری اظهار کرد: داستانک و داستان کوتاه، روخوانی قرآن به‌صورت صحیح‌خوانی در دو بخش آقایان و بانوان، دست‌سازه با مواد دور ریختنی، نقاشی و خط تحریری، عکس موبایلی و سفره‌آرایی در همه رده‌های سنی، رشته خوانندگی و مداحی، تک‌نوازی و دونوازی، دابسمش، صداگذاری، شعرخوانی، سرایش شعر از رشته‌های رقابتی این جشنواره است.

وی با بیان اینکه، بخش ویژه جشنواره نیز با محور‌های «سردار سلیمانی» و «کرونا» است، ادامه داد: تاکنون استقبال از این جشنواره مطلوب بوده و بیش از یک‌هزار نفر در این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان، گفت: با توجه به استقبالی که شهروندان برای شرکت در این جشنواره داشتند، مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار تا 22 بهمن‌ماه تمدید شده است.

نظری تصریح کرد: این جشنواره در دو مرحله مقدماتی (سطح محلات و مناطق) و مرحله نهایی داوری و مراسم اختتامیه آن همزمان با جشنواره شهروند نمونه برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها