چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
انتشار «قاسم زمانت باش» در سطح بین‌المللی

نویسنده کتاب «قاسم زمانت باش»، از ترجمه و نشر این اثر در 12 کشور از قاره‌های مختلف جهان خبر داد.

زهرا امینیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با اشاره به انتشار کتاب «قاسم زمانت باش» در سطح بین‌المللی، بیان کرد: با همکاری سپاه قدس، این کتاب به کشورهای هند، پاکستان، سوریه، عراق (سراسر این کشور)، لبنان، یمن، افغانستان، آذربایجان، بوسنی، بلژیک، سوئیس و آفریقای جنوبی ارسال شد که ترجمه کتاب به زبان‌های مقصد صورت گرفته و در قالب‌های pdf و چاپی منتشر می‌شود. فایل این کتاب در فضای مجازی نیز در کشورهای ذکر شده، بازتاب خواهد داشت.
 
وی افزود: ارسال و ترجمه کتاب در کشورهای آلمان، فرانسه و روسیه نیز در دست پیگیری و انجام است.   
 
این نویسنده همچنین گفت: تا پایان سال جاری، کار پخش کتاب در سراسر کشور صورت می‌گیرد و اکنون این‌کار در استان کرمان در حال انجام است.
 
امینیان در پایان اظهار کرد: کار طراحی، آماده‌سازی و هماهنگی برای تهیه کارت‌های ویزیت به زبان‌های مختلف برای ارسال به کشورهای دنیا نیز با همکاری سپاه قدس در دست انجام است. درنظر داریم روی این کارت‌ها بنویسیم «قاسم زمانت باش» و آن‌را برای نوجوانان و جوانان مناطق مختلف دنیا ارسال کنیم و پس از امضای بچه‌ها، این کارت‌ها دوباره به ایران و دفتر مقام معظم رهبری بازگردد. چون رهبر ما، رهبر همه امت اسلام است.


کتاب «قاسم زمانت باش» در ایام نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در 96 صفحه از سوی انتشارات دارا چاپ و در مراسمی با حضور سردار دکتر سیدمرتضی میریان؛ مسئول اداره زمینی عملیات کل سپاه و جمعی از مقامات و مسئولان و همچنین معاونان مؤسسه خانه‌کتاب و ادبیات ایران در سرای اهل قلم رونمایی شد.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک زیر، ضمن دریافت رایگان فایل pdf کتاب، به بحث و تبادل‌نظر درباره این اثر و موضوعات مرتبط بپردازند.

https://chat.whatsapp.com/B8TeOIN8Xlj8GogsUy5Gbr

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها