سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳
یک «ر» و شش نقطه از «کتاب لارستان» باقی مانده

در یک اقدام نادر، سردر کتاب‌فروشی لارستان که عنوان این کتاب‌فروشی از جنس برنج بود، به سرقت رفت.

محسن بهشتیان مدیر کتاب‌فروشی لارستان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اعلام این خبر عنوان کرد: روز گذشته (دوشنبه ۲۲ دی) که به کتاب‌فروشی آمدیم، متوجه شدیم که تابلوی کتاب‌فروشی به سرقت رفته است. جنس این تابلو که عنوان و لوگو قدیمی کتاب‌فروشی و نشر کتاب لارستان بود، از جنس برنج ساخته شده بود.

وی ادامه داد: لوگوی کتاب لارستان در تابلویی آهنی و در سه متری از زمین نصب شده بود که از ابتدای تاسیس فروشگاه یعنی ۲۳ سال قبل تاکنون بر سر در کتابفروشی قرار داشت اما اکنون جای خالی آن قرار دارد.
 
بهشتیان با بیان اینکه متاسفانه این‌روزها حتی چراغ سر در خانه‌ها و سیم و کابل منازل هم سرقت می‌شود، گفت: این موضوع یک اتفاق خاص بود و درحالی که بقیه فروشگاه‌ها و مغاز‌ه‌های همجوار ما اغلب تابلوی نئون و چراغی دارند به سراغ سردر برنجی کتاب‌فروشی آمدند.
 
وی یادآور شد: البته گویا سارقان زمان کم داشتند چون یک حرف «ر» و شش نقطه از تابلو، باقی مانده است که ما هم بقیه این حروف را جدا می‌کنیم و برای نصب تابلوی جدید اقدام خواهیم کرد.

کتاب‌فروشی لارستان از شهریور ماه سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را در خیابان مطهری، خیابان لارستان قرار دارد و به عنوان یک کتاب‌فروشی محلی شناخته می‌شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها