شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
فراخوان ارسال آثار در حوزه ادبیات کودکان و نوجوانان به‌زبان کردی اعلام شد

دبیر انجمن علمی دانشجویی زبان و ادبیات کردی دانشگاە کردستان از اعلام فراخوان ارسال آثار در حوزه ادبیات کودکان و نوجوانان در بخش‌های مقاله، ترجمه، نمایشنامە کودکانە، داستان کودکان و نوجوان و آثار خودنوشت کودکان به زبان کردی خبر داد.

امید فیروزنیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کردستان اظهار کرد: انجمن علمی - دانشجویی زبان و ادبیات کردی دانشگاە کردستان در سنندج، بە منظور گسترش و اهمیت بیشتر به ادبیات کودکان و نوجوانان کرد، در نظر دارد فایل ویژەای را در رابطە با ادبیات کودکان و نوجوانان منتشر کند.

وی با اشاره به بخش‌های این فراخوان افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های مقاله، ترجمه، نمایشنامە کودکانە، داستان کودکان و نوجوان و آثار خودنوشت کودکان به زبان کردی، به دبیرخانه این انجمن ارسال کنند.
]
دبیر انجمن علمی دانشجویی زبان و ادبیات کردی دانشگاە کردستان با بیان اینکه مطالب باید حاصل تلاش علمی نویسنده باشد، ادامه داد: رعایت شرایط اخلاقی علمی، عدم چاپ مطالب در هیچکدام از مجلات و نشریات داخلی و خارجی ازجمله شرایط ارسال آثار به دبیرخانه انجمن است.

فیروزنیا از علاقه‌مندان خواست آثار خود را به صورت word و با فونت UnikurdHejar و در اندازە ۱٤ به آدرس پست الکترونیکی kurdish.childrens.literature@gmail.com ارسال کنند.

وی آخرین مهلت ارسال آثار برای این فراخوان را 15 بهمن‌ماه سال جاری اعلام و یادآوری کرد: کمیتە ادبیات کودکان و نوجوانان انجمن، در انتخاب و ویرایش مطالب آزاد است و مطالب توسط هیئت تحریریە مجله داوری و سپس منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها