چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰
پست خبر از قاصدک آورده

به گفته مدیرمسئول اپلیکیشن قاصدک، به منظور بهره‌گیری راحت کاربران از اپلیکیشن قاصدک، اتصال کامل سامانه‌ پست به این اپلیکیشن برقرار شد.

محمدرضا نیازمند؛ مدیرمسئول اپلیکیشن قاصدک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، از اتصال کامل سامانه پست به اپلیکیشن قاصدک خبر داد و بیان کرد: پس از چندین ماه رایزنی با شرکت ملی پست ایران و شرکت‌های زیرمجموعه، اتصال کامل سامانه‌ پست به اپلیکیشن قاصدک برقرار شد و از این به بعد تمامی همراهان این اپلیکیشن می‌توانند کتاب‌های خود را از انتشارات، کتابفروشی‌ها و کتابخانه‌های موجود در اپلکیشن قاصدک خریداری کنند و یا امانت بگیرند.
 
وی افزود: از نکات مهم درنظر گرفته شده در این بین می‌توان به نرخ ثابت هزینه پست برای کتاب‌ها در دو وزن تا 2 کیلوگرم و  تا 5 کیلوگرم اشاره کرد که با پافشاری‌های مداوم گروه اپلیکیشن قاصدک بر این مهم، انجام شد.
 
به گفته نیازمند، تمام تلاش گروه برای آسان‌سازی دسترسی کتاب‌ها، صرف هزینه‌های کمتر و راحتی هموطنان گرامی در جهت فرهنگ‌سازی مطالعه و افزایش آگاهی است.
 
لازم به ذکر است، کاربر و دانلود کتاب در اپلیکیشن قاصدک از مرز 1000 گذشت و تاکنون تعداد کتاب‌‌های موجود از مرز 100 هزار عنوان کتاب رد شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها