چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
ناشر، کتابفروش و کتابخوان از طرح‌های فصلی سود می‌برند

مدیر کتابفروشی «آبان» در مشهد معتقد است: ناشران، کتابفروشان و خریداران کتاب، هر سه از طرح‌های فصلی کتاب بهره‌مند می‌شوند.

امید خواجوی مدیر کتابفروشی «آبان» در مشهد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خراسان رضوی، با بیان اینکه اجرای طرح‌های فصلی فروش کتاب با استقبال مردم روبرو می‌شود، گفت: برگزاری این طرح‌ها در چهار فصل از سال هم برای ناشر، هم کتابفروش و هم مخاطب بسیار مناسب است و هر کدام به نحوی می‌توانند از آن بهرمند شوند.
 
وی افزود: طرح‌های فصلی فروش کتاب تشویق بسیار خوبی برای خواندن کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی است و به تبع آن وقتی این طرح‌ها برگزار می‌شود، فروش کتابفروشی‌ها افزایش پیدا می‌کند.
 
خواجوی ادامه داد: اجرای طرح‌هایی از قبیل زمستانه کتاب برای مخاطبان بسیار خوب است؛ به ویژه دانشجویانی که قصد خرید آثار مورد نیاز خود را دارند، با ارائه این تخفیفات می‌توانند کتاب‌های بیشتری تهیه کنند.
 
این کتابفروش مشهدی با اشاره به اینکه اکنون دیگر زیرساخت‌های کتابفروشی‌ها و مردم برای خرید و فروش آنلاین و غیرحضوری نیز فراهم است، افزود: مردم به راحتی می‌توانند در خانه‌های خود کتاب مورد نیازشان را تهیه کنند و از سویی دیگر درِ کتابفروشی‌ها باز است و مخاطبان با مراجعه به کتابفروشی‌ها می‌توانند ملزومات خود را خریداری کنند.
 
وی گفت: طرح‌های فروش فصلی از این نظر که مستقیم یارانه کتاب در جیب مصرف‌کننده می‌رود، می‌تواند تشویقی هم برای تولیدکننده و هم مصرف‌کننده باشد.
 
اضافه می‌شود، کتابفروشی آبان واقع در میدان دکتر شریعتی مشهد جزو فعالترین مراکز در طرح‌های فروش فصلی بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها