دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
مسابقه کتابخوانی «شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی» برگزار می‌شود

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: به مناسبت نخستین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی» برگزار می‌شود.

ابوالفضل طهماسبی جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: به‌مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مسابقه بزرگ کتابخوانی و با محوریت مطالعه‌ کتاب «شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی» نوشته حجت‌الاسلام علی شیرازی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقه با مشارکت سازمان فرهنگی-هنری، شهرداری، صدا و سیما مرکز زنحان و اداره اوقاف استان برگزار می‌شود، افزود: این مسابقه با هدف گسترش مکتب مقاومت در آستانه‌ اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه کتاب به روابط عمومی نواحی مقاومت بسیج، سپاه انصار المهدی (عج) و سازمان فرهنگی هنری شهرداری استان زنجان مراجعه کنند و پاسخ سوالات را تا 23 دی‌ماه به همان مراکز تحویل دهند.

به گفته جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان، پس از پایان مسابقه، در دهه مبارک فجر به قید قرعه به ۴۳ نفر از برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «سوفیا» در هفته دفاع مقدس، ضمن مثبت ارزیابی کردن برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع شهادت و دفاع مقدس بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا برگزاری این مسابقات کمک شایانی به تبیین اهداف هشت سال دفاع مقدس و همچنین معرفی شهدا خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از برنامه‌های سپاه استان در بحث کتابخوانی چاپ 120 جلد کتاب موضوعی دفاع مقدس برای کنگره شهدای سال 1400 است، گفت: در این رابطه کمیته ویژه تشکیل شده و به تولید محصولات فرهنگی شامل داستان کوتاه، انیمیشن، موشن‌گرافی، تولید نرم‌افزارهای فرهنگی، اپلیکیشن‌های موضوعی، خاطره‌نویسی در بخش‌های مختلف، خاطرات خودنوشت و خاطرات دیگرنوشت با پنج موضوع، خاطره‌نگاری حرفه‌ای، تهیه کلیپ صوتی، تصویری، جشنواره، پوستر و خوشنویسی می‌پردازد.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: در این راستا نسب به جمع‌آوری اسناد و آثار شهدا و رزمندگان، مصاحبه با خانواده‌های شهدا و ساخت مستند اقدام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها