یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
تکذیب صدور مجوز ادعایی برای کتاب مروج روابط جنسی بیرون از کانون خانواده

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان، شایعات مبنی بر صدور مجوز برای کتابی را که در آن روابط جنسی بیرون از کانون خانواده برای فرزندآوری توصیه و این کار نوعی فداکاری عنوان شده است، تکذیب کرد.

محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، ضمن ابراز خرسندی از اینکه فرآیند صدور مجوز کتاب توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیش از چهار سال است که به استان خوزستان واگذار شده است، تصریح کرد: خوشبختانه طی این چند سال، به هیچ کتابی که دارای مشکل قانونی باشد، مجوز نداده‌ایم و این یکی از  افتخارات مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان است.

وی افزود: هئیت بررسی کتاب در استان خوزستان متشکل از کارشناسان خبره و متخصص که در حوزه‌های متعدد و به‌صورت مجزا، کتاب‌ها را بررسی می‌کنند و پس از طی شدن مراحل مختلف مجوز کتاب صادر می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان درباره مطلبی در فضای مجازی که در آن ادعا شده است «اخیرا کتابی در اهواز مجوز دریافت کرده که در آن روابط جنسی بیرون از کانون خانواده برای فرزندآوری توصیه شده و آن را نوعی فداکاری عنوان کرده است»، گفت: به هیچ کتابی با موضوع قید شده، نه مجوزی داده شده است و نه مراحل چاپ را طی کرده است.

جوروند، قویا این ادعا را تذکیب کرد و با غیرمستند دانستن آن، تاکید کرد: در این ادعا، ما تنها شاهد تصویری مخدوش و مبهم که عنوان شده است پس‌زمینه جلد یک کتاب است، در یک کانال تلگرامی هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها