سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
جشنواره فرهنگی، هنری «توفیق» در زنجان برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان از برگزاری جشنواره فرهنگی، هنری، ورزشی «توفیق» با بخش ویژه گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ازسوی این سازمان خبر داد.

غلامرضا نظری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: جشنواره فرهنگی توفیق (گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی) به همت سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری زنجان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه این جشنواره شامل ۳ بخش فرهنگی، هنری و ورزشی با 23 رشته به صورت مجازی برگزار می‌شود، اضافه کرد: بخش ویژه جشنواره با دو موضوع یکی ویژه سردار شهید قاسم سلیمانی و دیگری ویژه کرونا برگزار خواهد شد.

وی گفت: هدف از برگزاری این جشنواره ارتقای سطح فرهنگ و آگاهی‌های عمومی، تقویت همبستگی، انسجام و نشاط اجتماعی در میان شهروندان، شناسایی قابلیت‌ها و توانمندی‌های فردی در عرصه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی و بسترسازی برای رشد و بالندگی آنها و توسعه مسئولیت‌پذیری نهادهای ذیربط است.

نظری تصریح کرد: بخش فرهنگی جشنواره در رشته روخوانی قرآن بصورت صحیح‌خوانی در ۲ بخش آقایان و بانوان زیر 12 سال، در رشته مفاهیم قرانی و نهج البلاغه نیز در دو بخش زن و مرد در همه رده‌های سنی و در رشته دست‌سازه با مواد دور ریختنی نیز به صورت خانوادگی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با بیان اینکه شعرخوانی، سرایش شعر، داستان کوتاه، مشاعره در دو بخش بانوان و آقایان در همه رده‌های سنی نیز زیرمجموعه بخش فرهنگی جشنواره است، اضافه کرد: شرکت در این بخش برای همه رده‌های سنی آزاد است.

نظری با بیان اینکه بخش هنری جشنواره شامل رشته‌های نقاشی و خط تحریری در دو رده سنی زیر 12 سال و بالای 12 سال، رشته عکس موبایلی و سفره‌آرایی در همه رده‌های سنی، رشته خوانندگی و مداحی و ویژه آقایان رده سنی زیر 15 سال و بالای 15 سال است، گفت: در همین بخش، جشنواره در رشته‌های تک‌نوازی و دونوازی، دابسمش، صداگذاری در همه رده‌های سنی برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان تصریح کرد: در بخش ورزشی نیز در صورت اخذ مجوز از سوی ستاد کرونا در رشته‌های دارت، تنیس روی میز، داژبال، بدمینتون در همه رده‌های سنی و در رشته مارپله نیز بصورت خانوادگی و  رشته شطرنج بصورت آنلاین برگزار خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره در دو مرحله مقدماتی (سطح محلات و مناطق) و مرحله نهایی سطح شهر داوری خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها