شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
اعلام آخرین مهلت شرکت در طرح خرید کتاب از نویسندگان و ناشران فارس

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: پایان دی‌ماه، آخرین فرصت برای شرکت در طرح خرید کتاب از نویسندگان و انتشاراتی‌هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، مهدی امیدبخش با اعلام این خبر گفت: در راستای فرهنگ‌سازی برای کتاب و کتاب‌خوانی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هر ساله بودجه‌ای را برای خرید کتاب از نویسندگان و ناشران در نظر می‌گیرد تا پس از خرید این کتاب‌ها، رایگان برای بهره‌برداری مردم، به کتابخانه‌ها‌ و مدارس  اهدا شود.
 
وی افزود: نویسندگان و ناشران هر استان، می‌توانند کتاب‌های خود را که از اول بهمن‌ماه سال گذشته تا اول بهمن‌ماه سال جاری چاپ و منتشر کرده‌اند، برای شرکت در این طرح معرفی کنند.
 
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: نویسندگان و انتشاراتی‌هایی که می‌خواهند در این طرح شرکت کنند، باید در گام نخست یک نسخه از کتاب را به‌همراه نامه درخواست خود، تا پایان دیماه به معاونت فرهنگی و مطبوعاتی این اداره‌کل یا اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خود، تحویل دهند.
 
وی ادامه داد: درخواست‌ها در شورای خرید کتاب استان بررسی خواهند شد تا سهم خرید هر کتاب ارزیابی شود. پس از بررسی درخواست‌ها، درخواست‌کنندگان می‌بایست در بازه‌ای یک ماهه، تعداد نسخه کتاب را که مورد تایید شورا قرار گرفته است ،برای خریداری شدن به این اداره‌کل بفرستند.
 
یادآور می‌شود، نویسندگان و انتشاراتی‌های استان فارس باید برای شرکت در این طرح تا پایان دی‌ماه سال جاری، کتاب‌ها و درخواست خود را به معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس یا اداره‌های شهرستانی فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها