چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
زنجانی‌ها در طرح پاییزه کتاب 156 میلیون تومان کتاب خریدند

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان با اشاره به مشارکت 6 کتابفروشی این استان در طرح پاییزه کتاب، گفت: طرح پاییزه کتاب 156 میلیون و 825 هزار تومان در زنجان فروخت.

محمدربیع احمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: طرح پاییزه کتاب زنجان به مدت یک هفته از 24 تا 30‌ آبان‌ماه اجرایی شد. در این دوره 6 کتابفروشی از استان زنجان مشارکت داشتند که شامل «کتابکده فرهنگ» در چهارراه انقلاب، «شهر کتاب» در چهارراه سعدی، «پاتوق کتاب» جنب امامزاده حضرت ابراهیم (ع)، «منهاج» در خیابان سعدی وسط، «فرهنگان» در بنای قدیمی ایستگاه راه‌آهن در زنجان و «کتابفروشی بهمن» در بلوار طالقانی جنوبی، بودند.

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه میزان یارانه خرید برای کتاب‌ها در این دوره از اجرای طرح ۲۰ درصد تعیین شده  بود، گفت: سقف مجاز خرید برای هر خریدار در طرح پاییزه کتاب امسال حداکثر ۲۰۰ هزار تومان و سقف یارانه خرید بر هر خریدار با تخفیف ۲۰ درصدی ۴۰ هزار تومان بود.

وی با اشاره به اینکه استقبال از اجرای طرح پاییزه کتاب در زنجان قابل قبول بوده است، تصریح کرد: میزان خرید کتاب در این دوره 156 میلیون و 825 هزار تومان بود.

احمدخانی افزود: در طرح تابستانه کتاب امسال شهروندان این استان به ارزش ۱۶۳ میلیون تومان کتاب از کتابفروشی های مجری طرح خرید کرده بودند.

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در ادامه ضمن تشریح فعالیت‌های این اداره‌کل در حمایت از ناشران و کتابفروشی‌ها افزود: با توجه به ایام کرونایی و ضرری که به فعالان حوزه نشر و کتاب وارد شده است، تسهیلات کم بهره به این واحدها پرداخت می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها