سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
«دنیای کتاب» قم پرفروش‌ترین کتابفروشی طرح پاییزه شناخته شد

کتابفروشی «دنیای کتاب» در قم به عنوان پرفروش‌ترین کتابفروشی طرح پاییزه کتاب 99 در سراسر کشور انتخاب شد.  

حسین قوامیان مدیر فروشگاه دنیای کتاب قم در پایان طرح‌ حمایتی وزارت ارشاد از کتابفروشی‌ها با عنوان «پاییزه کتاب ۹۹» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، گفت: این دوره از طرح به مدت هفت روز با مشارکت و استقبال ۸۱۶ کتابفروشی فعال از ۳۱ استان کشور به پایان رسید. تعداد کتابفروشی‌های این دوره در مقایسه با طرح پاییزه کتاب سال گذشته که به مدت ۱۳ روز در ۵۸۵ کتابفروشی برگزار شد، رشد ۳۹ درصدی را نشان می‌دهد.
 
مدیر فروشگاه دنیای کتاب قم افزود: بر اساس آمارهای موجود استان‌های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، قم، فارس‌، کردستان، آذربایجان شرقی، گیلان، خوزستان و مازندران جزو پرفروش‌ترین استان‌ها بر اساس مبلغ فروش بودند و استان‌های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، قم، فارس، گیلان، خوزستان، آذربایجان شرقی، مازندران و مرکزی جز پرفروش‌ترین استان‌ها بر اساس تعداد کتاب شناخته شدند.
 
این فعال حوزه کتاب از فروشگاه دنیای کتاب قم به‌عنوان پرفروش‌ترین کتابفروشی طرح پاییزه کتاب ۹۹ در سراسر کشور خبر داد و گفت: دنیای کتاب قم به عنوان پرفروش‌ترین کتابفروشی این طرح در سراسر کشور با فروش 13 هزار و 230 کتاب انتخاب و پاتوق کتاب شهرکرد، کتاب فرازمند رشت، نشر ثالث تهران، پاتوق کتاب شیراز رتبه‌های دوم تا پنجم کتابفروشی‌ها را به‌لحاظ تعداد کتاب‌های فروخته شده را به خود اختصاص داده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها