شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
اختتامیه «کتاب و رسانه» به ایام نمایشگاه مجازی موکول شد

دبیر نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه گفت: به‌دلیل تعطیلی 15روزه تهران، اختتامیه جشنواره لغو و در نمایشگاه کتاب مجازی تهران برگزار خواهد شد.

امیدعلی مسعودی، دبیر نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، درباره فرآیند داوری آثار ارسال‌شده به جشنواره بیان کرد: داوری‌ آثار رسیده به جشنواره به‌دلیل محدودیت‌های دو هفته‌ای ستاد ملی مقابله با کرونا، به اتمام نرسیده و همچنان در حال انجام است. داوری مرحله اول آثار رسیده به پایان نرسیده و مدت زمان داوری‌ها با توجه به شرایط حاکم افزایش پیدا کرده‌است.
 
مسعودی عنوان کرد: بالغ بر 600 خبرنگار و روزنامه‌نگار حوزه کتاب با 885 اثر در این دوره از جشنواره کتاب و رسانه شرکت کرده‌اند. برخی از کارها داوری شده اما فرآیند داوری، نیازمند دقت‌عمل بالایی است و با توجه به لغو اختتامیه و محدودیت‌های حاکم، وقت کافی برای داوری وجود دارد و عجله‌ای نداریم.
 
وی افزود: مراسم اختامیه برگزیدگان نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه نیز که قرار بود در رادیو فرهنگ برگزار شود، به‌دلیل دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا و تعطیلی 15 روزه تهران لغو و به زمان دیگری در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب مجازی تهران موکول شد. بنا به آخرین اخبار، این رویداد مجازی قرار است اواخر آذر‌ماه برگزار شود برگزار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها