پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
برگزاری 10 دوره طرح فصلی برای برگزارکنندگان تجربه خوبی است

مدیر کتاب‌فروشی«شهر» قم با انتقاد از عدم توزیع درست اعتبار بین کتابفروشی‌های معتقد است برگزاری 10 دوره طرح تجربه خوبی است برای تفکیک کتاب‌فروشی‌هایی که اعتبار را بهتر مصرف می‌کنند و کدام یک توانایی مصرف اعتبار را ندارند.

ایوب فیروزجایی مدیر کتاب‌فروشی «شهر» قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، در مورد برگزاری طرح پاییزه 99 در هفته کتاب گفت: طرح پاییزه امسال نسبت به طرح تابستان اندکی کیفیتش پائین‌تر بود. در طرح تابستان مشکل اعتبار نداشتیم. حتی قبل از اتمام اعتبار حسابمان را شارژ می‌کردند منتها در این دوره روز دوم یعنی یکشنبه عملاً اعتبار من تمام شد.
 
وی ادامه داد: از آنجا که به صورت گستره اطلاع‌رسانی و تبلیغات کرده بودیم هنگام مراجعه مشتری‌ها شایسته نبود تخفیف برایشان قائل نشویم به همین جهت من از جیب خودم 2 میلیون تومان تخفیف برایشان قائل شدم.
 
فیروزجایی به پیگیری‌هایش برای تخصیص اعتبار بیشتر از سوی متولیان طرح اشاره کرد و یادآور شد: بعد از پیگیری‌هایی که انجام دادم دیشب اعتبار اضافه کردند اما آن هم به اتمام رسید. در مجموع در این دوره از طرح 10 میلیون تومان اعتبار برای کتابفروشی ما شارژ شد اما این رقم نسبت به تابستان 4 میلیون تومان کاهش داشت.
 
مدیر کتاب‌فروشی«شهر» در ادامه گفت: برخی از فروشگاه‌ها تا لحظه آخر اعتبار دارند و حتی اضافه می‌آورند اما فروشگاه‌هایی هم هستند که اواسط طرح اعتبارشان تمام می‌شود و این به نظر بنده نابرابری است. برگزاری 10 دوره طرح تجربه خوبی است برای تفکیک کتاب‌فروشی‌هایی که اعتبار را بهتر مصرف می‌کنند و کدام یک توانایی مصرف اعتبار را ندارند. اگر این موضوع تفکیک داده شود طرح‌ها باکیفیت‌تر برگزار خواهد شد.
 
این فعال حوزه کتاب تصریج کرد: تابستان که اعتبار تزریق شد فکر کردیم طرح بهتر شده و برنامه‌ریزی مناسب‌تری صورت گرفته است اما در طرح پاییزه دیدیم که این موضوع افت پیدا کرد و ناامید شدیم. به هرحال امیدوارم در طرح‌های بعدی این مشکلات مرتفع شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها