پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
اهدای هزار جلد کتاب توسط «خانه زریاب» به کتابخانه‌های عمومی شهرستان خوی

رییس نهاد کتابخانه‌های عمومی خوی گفت: سازمان مردم نهاد «خانه دانش و فرهنگ زریاب» این شهرستان، یک‌هزار جلد کتاب با عناوین مختلف به کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اهدا کرد.

هادی درستی، رییس نهاد کتابخانه‌های عمومی خوی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه سازمان مردم نهاد «خانه دانش و فرهنگ زریاب» این شهرستان، یک‌هزار جلد کتاب با عناوین مختلف به کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اهدا کرد، اظهار کرد: این اقدام با هدف ترویج، فرهنگ سازی و اشاعه سنت حسنه اهدای کتاب توسط این سازمان مردم نهاد فعال در حوزه فرهنگی انجام شده است.

وی افزود: کتب اهدایی در موضوعات مختلف داستان، حقوقی، حسابداری، درسی، شعر و ادبیات بوده و در بین کتابخانه‌های عمومی این شهرستان پخش می‌شود.

رییس نهاد کتابخانه‌های عمومی خوی در ادامه سخنان خود ترویج فرهنگ مطالعه کتاب را نیازمند حمایت و برنامه‌های مستمر فرهنگی عنوان کرد و گفت: اهدای کتاب یکی از اقدامات ارزشمند بوده و نیازمند استمرار و توجه نهادهای متولی فرهنگ و خیرین حوزه فرهنگی است.

درستی بیان کرد: شهرستان خوی ۹ باب کتابخانه در سطح مرکز شهرستان و شهرهای تابعه دارد و سمن «خانه دانش و فرهنگ زریاب» شهرستان خوی، در حوزه نشر و تبلیغ و پژوهش در حوزه کتاب فعال است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها