سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
اداره‌کل استاندارد زنجان مسابقه قصه‌گویی برگزار می‌کند

مدیرکل استاندارد استان زنجان از برگزاری مسابقه قصه‌گویی «زیر چتر استاندارد» توسط سازمان متبوعش خبر داد و گفت: تاکنون 55 اثر به دبیرخانه مسابقه وصول شده است.

داود کارگرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، با اشاره به وظایف سازمان استاندارد در زمینه استفاده از کالاهای با کیفیت گفت: یکی از موضوعات مهمی که در این بخش مورد توجه قرار گرفته، فرهنگ‌سازی است؛ پیامد بی‌توجهی به شاخص‌های فرهنگی در استانداردسازی كالاهای تولیدی و وارداتی در جامعه، بسیار سنگین‌تر از بی‌توجهی به كیفیت كالا است.

مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: فرهنگ‌سازی در خصوص استاندارد نقش تأثیرگذاری در گرایش مردم به سمت کالاهای استاندارد دارد.

وی با اشاره به برخی از اقدامات اداره کل استاندارد در حوزه فرهنگ‌سازی افزود: در این بخش کتاب‌هایی با موضوع استاندارد در قالب داستان‌های کوتاه تالیف شده و در بین دانش‌آموزان توزیع شده است تا هرچه بیشتر با فرهنگ استفاده از این نوع کالاها آشنا شوند.

کارگرزاده تصریح کرد: در همین راستا یک مسابقه ویژه قصه‌گویی با موضوع استاندارد نیز در حال برگزاری است تا میزان آگاهی دانش‌آموزان از کالاهای دارای این ویژگی سنجیده شود.

مدیرکل استاندار زنجان افزود: مسابقه قصه‌خوانی «زیر چتر استاندارد» در چند بخش شامل قصه‌خوانی از داستان‌های موجود در اینترنت با موضوع استاندارد، نقاشی با موضوع استاندارد، قصه‌گویی و قصه‌خوانی و ارسال فایل‌های ویدئویی با فایل صوتی حداکثر به مدت 5 دقیقه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه رده سنی 3 تا 7 سال و 7 تا 12 سال برگزار شد، اضافه کرد: به 23 نفر از آثار برتر جوایزی به رسم یادبود اهدا می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان زنجان افزود: با پایان مهلت ارسال آثار 55 اثر به دبیرخانه مسابقه «زیر چتر استاندارد» رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها