یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
کرونا بهترین فرصت و شرایط را برای کتابخوانی ایجاد کرده است

استاندار یزد ضمن توصیه به مردم برای ادامه خانه‌نشینی و پُر کردن اوقات فراغت خود با کتاب، گفت: شرایط کنونی به‌واسطه شیوع کرونا، بهترین فرصت و شرایط را برای کتابخوانی ایجاد کرده است.

محمدعلی طالبی، استاندار یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، ضمن گرامیداشت هفته کتاب گفت: این هفته فرصت بسیار مناسبی در جهت توجه به کتاب و رونق کتابخوانی در استان است.

وی افزود: پس از انتخاب استان یزد به عنوان پایتخت کتاب ایران در سال گذشته که باعث آشنایی بیشتر شهروندان استان با کتاب شد، امسال نیز می‌تواند فرصت مناسبی برای توجه بیشتر به این امر باشد.

استاندار یزد ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا مطمئنا کتاب نیز مانند هر موضوع دیگری تحت شعاع قرار گرفت ولی ما می‌توانیم از تهدیدها، فرصت بسازیم و شاید با همین نگاه، موقعیت فعلی بهترین شرایط برای توجه بیشتر به بحث کتاب است.

طالبی بیان کرد: امروز با توجه به اینکه خانواده‌ها کمتر بیرون می‌روند و در منزل به سر می‌برند، فرصت خوبی برای اُنس گرفتن با کتاب و ایجاد اوقات فراغت غنی با کتابخوانی است که امیدواریم با برنامه‌هایی که انجام می‌شود و تشویق‌هایی که مردم می شوند، شاهد رونق کتاب و کتابخوانی در این ایام باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط