دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹
رونمایی از «صفر تا صد تندخوانی» در قم در چهارمین روز هفته کتاب

مدیر دفتر مرکز رشد و تعالی ایرانیان (مِرتا) در قم، با اعلام برنامه‌های این مرکز در هفته کتاب، اعلام کرد: فردا سه‌شنبه در چهارمین روز از هفته کتاب، از کتاب «صفر تا صد تندخوانی» رونمایی می‌کنیم.

سیدمحمدحسینی مدیر دفتر مرکز رشد و تعالی ایرانیان (مِرتا) در قم، ضمن تبریک آغاز هفته کتاب و کتابخوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، به تشریح برنامه‌های این رسانه آموزشی پرداخت و گفت: اولین روز از هفته کتاب و کتابخوانی را با توجه به شیوع ویروس کووید 19 و رعایت مسائل بهداشتی با برگزاری وبینار ۲۰۰ نفره‌ای تحت عنوان «کسب درآمد با کتاب» آغاز کردیم که با استقبال خوبی مواجه شد.

مدیر رسانه آموزشی «مرتا» اضافه کرد: امروز و در دومین روز از هفته کتاب و کتابخوانی جشنواره تخفیف ۴۰ درصدی برای محصولات آموزشی سایت «مرتا» در نظر گرفته‌ایم که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت از جهت خرید اقدام نمایند.
 
حسینی برگزاری برنامه زنده در بستر فضای مجازی را با موضوع «چگونه کتاب بخوانیم» به میزبانی نشر «برآیند» را برنامه روز سوم این رسانه معرفی کرد و گفت: روز سه‌شنبه، چهارمین روز از هفته کتاب با رونمایی از کتاب «صفر تا صد تندخوانی» برنامه‌هایمان را ادامه خواهیم داد.
 
این فعال حوزه کتاب و رسانه برنامه لایو اینستاگرامی را در صفحه «مرتا» در روز چهارشنبه با موضوع «مشاوره‌ی کتاب‌‌خوانی و بررسی مشکلات مطالعه» را از دیگر برنامه‌هایشان عنوان کرد و یادآور شد: روز پنج‌شنبه دومین رونمایی از کتاب و محصول آموزشی «قدرت مطالعه» را پیش رو داریم که در حاشیه این رونمایی ثبت نام در این دوره آموزشی که به تربیت افراد حرفه‌ای در مطالعه، و تولید محتوا از مطالعه و خواندن اختصاص دارد، آغاز خواهیم کرد.

وی به برنامه روز آخر این هفته نیز اشاره کرد و افزود: در روز پایانی از سایتی با موضوع «مرور و معرفی کتاب» تحت عنوان «کتابگرد» رونمایی می‌کنیم که امیدواریم مورد پسند و علاقه کاربران قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها