شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
بیش از 3400 جلد کتاب به ارگان‌های مختلف در سمنان اهدا شد

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از اهدای 3400 جلد کتاب به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در سال جاری به ارگان‌های مختلف در این استان خبر داد.

 ابوالفضل صادقی‌نژاد معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، افزود: این کتاب‌ها در موضوعات مختلف در اختیار موسسات فرهنگی و هنری، کانون‌های مساجد، ادارات و نیز مدارس استان سمنان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در سال جاری بیش از 3400 جلد کتاب توسط این اداره کل اهدا شده است، گفت: ارزش این کتاب‌ها بیش از یک میلیارد و 87 میلیون و 623 میلیون ریال مشتمل بر بیش از دو هزار عنوان است.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: این کتاب‌ها دارای عنوان‌های مذهبی، اجتماعی، گویش‌ها، فرهنگی، داستانی، دانشگاهی، علمی و پژوهشی است.

وی با اشاره به مشارکت 11 کتابفروشی استان سمنان در طرح پائیزه کتاب 99 افزود: از این تعداد هفت کتابفروشی شامل «پاتوق کتاب»، «خانه کتاب بامداد»، «خلاق»، «سوشیانس»، «شهر کتاب»، «کتاب ارسطو» و «کتاب اشراق» در سمنان، دو کتابفروشی «طنین ناب» و «کتابکده» در شاهرود و دو کتابفروشی «شهر کتاب» و «مجموعه فرهنگی دانشجو» در دامغان در طرح «پائیزه کتاب» مشارکت و فعالیت دارند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان یادآور شد: در این طرح که با شعار «دانایی مانایی» برگزار می‌شود، مخاطبان در مدت هفت روز تا سی‌ام آبان با در دست داشتن کارت ملی مجاز به خرید کتاب از کتابفروشی‌های عضو این طرح هستند.

صادقی‌نژاد گفت: در طرح «پائیزه کتاب ۹۹» به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل از سوی کتاب‌فروشی‌ها فراهم شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها